Draait MacOSX nu wel of niet op een doodnormale intel pc bak. Of heeft intel de architectuur aangepast om hem te laten werken met Intel?. Lijkt me sterk want anders draait windows er weer niet op
. Ik heb de search doorgespit, maar werd niet echt veel wijzer. Het gaat mij erom dat ik wat kan spelen met MacOSX voordat ik een Mac aanschaf.
Het kan wel, maar mag niet. 
Daarom vind je het niet op tweakers, gelukkig zijn er nog andere zoekmachines
Daarom vind je het niet op tweakers, gelukkig zijn er nog andere zoekmachines
[ Voor 59% gewijzigd door justinb81 op 26-04-2006 16:11 ]
Je kan OSX(x86) gewoon draaien op een wintel bak met een VM .
alleen zijn links hiernaar geloof ik niet toegestaan op GoT
@justin B , je was net eerder
alleen zijn links hiernaar geloof ik niet toegestaan op GoT
@justin B , je was net eerder
[ Voor 15% gewijzigd door Flapp op 26-04-2006 16:10 ]
"Stilte, een gat in het geluid...."
Het draait op een intel bak.
Maar niet op alle intel bakken.
Je zal het niet zo 123 op je PC kunnen installeren, want het zal een hoop geklooi zijn om het werkend te krijgen. Drivers aanpassen, met disk images werken, etc.
Als je wil proberen om met OSX te werken, zou ik, als ik jou was, gewoon naar een apple store gaan, achter een mac gaan zitten, en wat klooien. Voelt het goed, neem je de mac mee. Zo niet, dan laat je het lekker daar staan.
Maar niet op alle intel bakken.
Je zal het niet zo 123 op je PC kunnen installeren, want het zal een hoop geklooi zijn om het werkend te krijgen. Drivers aanpassen, met disk images werken, etc.
Als je wil proberen om met OSX te werken, zou ik, als ik jou was, gewoon naar een apple store gaan, achter een mac gaan zitten, en wat klooien. Voelt het goed, neem je de mac mee. Zo niet, dan laat je het lekker daar staan.
Je moet wel specifieke ondersteunde chipset hebben, en het belangrijkste, een CPU die ondersteund wordt.. Ik heb zelf ook een maandje OSX op m'n PC'tje gedraaid, en was meteen om..
Alleen het is (was?) echt van Beta-kwaliteit, niet werkende VPN, helft van de drivers werkt, etc.. Ik ben wel zo enthousiast geworden dat ik meteen een MBP besteld heb. Is onderweg
Alleen het is (was?) echt van Beta-kwaliteit, niet werkende VPN, helft van de drivers werkt, etc.. Ik ben wel zo enthousiast geworden dat ik meteen een MBP besteld heb. Is onderweg
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Ik heb het geprobeerd, maar al het geklooi is het imo niet waard, eens zien om vroeg of laat een echte Mac te kopen.
Wij hebben het geprobeerd op een recente P4 desktop van HP.
Installatie was een fluitje van een cent en alles werkte zonder ook maar iets te hoeven aanpassen. Straight out of the box.
Ik zou het gewoon proberen, werkt het niet, heb je gewoon pech gehad. In het ergste geval kost het je wat tijd.
Installatie was een fluitje van een cent en alles werkte zonder ook maar iets te hoeven aanpassen. Straight out of the box.
Ik zou het gewoon proberen, werkt het niet, heb je gewoon pech gehad. In het ergste geval kost het je wat tijd.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Als je even de policy door had gelezen wist je dat dit niet toestaan is: Policy Apple Talk (APL) (Updated 5 November 2005)%20gestelde%20vragen, maar met een simpele google opdracht moet je toch vrij ver komen hoor
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()