Voor een tijdje geleden had ik een server online gehost omdat ik samen met een maat online wou spelen dat werkte allemaal perfect. Toen ik later nog eens een server probeerde te hosten konden we ineens de game niet meer starten. Dit hadden we meedere malen geprobeert.
Een paar daagjes erna werkte de game weer perfect, en direct de voglende dag weer niet.
Tot nu toe, de game kan niet gestart worden omdat hij zegt dat mijn maat geen verbinding heeft. Maar we zijn wel allebei online we kunnen daar ook gewoon chatten. Ik dacht dus dat het ergens aan mijn router zou liggen, iemand een idee welke poort geopent moet worden voor Battle for middle earth 2?
Van het punt toen hij het wel deed tot nu is er niks verandert aan beide pc's.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Bij voorbaat dank,
Een paar daagjes erna werkte de game weer perfect, en direct de voglende dag weer niet.
Tot nu toe, de game kan niet gestart worden omdat hij zegt dat mijn maat geen verbinding heeft. Maar we zijn wel allebei online we kunnen daar ook gewoon chatten. Ik dacht dus dat het ergens aan mijn router zou liggen, iemand een idee welke poort geopent moet worden voor Battle for middle earth 2?
Van het punt toen hij het wel deed tot nu is er niks verandert aan beide pc's.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Bij voorbaat dank,