Toon posts:

Mod systeem suckt big time

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu ga ik eens komen klagen sé, maar vermits ik geen zieligaard ben ga ik nu eens niet over mijn posts zagen die te laag gemod worden, maar over de moderatie op de posts van iemand anders.

Hoe komt het dat iemand die een intressante vraag stelt zoals pingkiller in deze topic wordt weggemod?

De mens vraagt een toch wel een heel deftige vraag en wat krijgt dat als moderatie : overbodig????

Hier op dit kut forum wordt blijkbaar gewoon gemod op belachelijkheidsgraad, hoe verder een vraag of antwoord van de topic verwijderd is hoe hoger de score?

Het is een dikke schande met welke arrogantie de medewerkers van tweakers dit soort praktijken zelfs met hand en tand verdedigen. Als criminelen op dit forum komen klagen dat hun posts die aanzetten tot illegaal gedrag naar beneden worden gemod dan springen jullie allemaal door het vuur om die posts tot in de hemel prijzen?! Schande dikke schande! Mensen moeten hier zelfs al komen klagen om echt terechte mismoddingen recht te zetten? Wat voor mods zijn jullie eigenlijk? Als je de taak niet aankan, geef het dan gewoon toe en ga wat met een mikado doos spelen, maar hang dan aub niet de betweter uit.

Flame? You bet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Op dit 'kutforum' mag iedereen modereren , en als iets niet eerlijk is gemoddereerd komt er een powermod om het te fixen als andere mensen dan jij ook vonden dat je post oneerlijk is gemod dan kunnen ze het zelf ook omhoog modereren , maar als niemand dat doet , betekent dat ook wat
ps. jouw post is niet alleen een flame maar ook een troll
spoiler:
[flame]
chill eens even man , als je het hier niet leuk hebt ga je maar lekker ergens anders zeiken , alsof t ons wat uit zou maken of jij het oneerlijk vind
en over betweters gesproken.....
[/flame]

[ Voor 56% gewijzigd door Flapp op 26-04-2006 15:59 ]

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:42

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik zie die reactie van pingkiller op een 1:score staan, dus die is gewoon zichtbaar in het standaard zicht..
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1616430

'overbodig' is niet de juiste benaming (tag), maar dat kan komen omdat de voorgaande moderator niet een -1:overgewaardeerd koos maar de 'overbodig' wat idd niet helemaal terecht lijtk ..
Een 1-score lijkt me een juists, de tag overbodig niet helemaal, maar is volgens mij ook geen groot probleem..

Je gebruikt overigens nogal veel krachttermen en lijkt erg 'emotioneel' te zijn .. is dat niet een ietwat overdreven?
Ik kan ebgrijpen dat een 'overbodig' score niet leuk klinkt, maar het is gewoon zo dat iedere gebruiker met mpdpoints op tweakers.net kan en mag modereren en die moderatie af kan geven ...
Uiteindelijk is dat ook gewoon in de hoop dat mensen elkaar op een correcte wijze ook corrigeren..

Daarop hoef je dus niet gelijk zo boos te reageren ...

[ Voor 42% gewijzigd door RM-rf op 26-04-2006 15:54 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:05

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:47:
Nu ga ik eens komen klagen sé, maar vermits ik geen zieligaard ben ga ik nu eens niet over mijn posts zagen die te laag gemod worden, maar over de moderatie op de posts van iemand anders.

Hoe komt het dat iemand die een intressante vraag stelt zoals pingkiller in deze topic wordt weggemod?
Je bedoelt deze post? Die staat op +1 (Inzichtvol) en is derhalve niet weggemod. Wat is je probleem ermee?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:47:
Wat voor mods zijn jullie eigenlijk? Als je de taak niet aankan, geef het dan gewoon toe en ga wat met een mikado doos spelen, maar hang dan aub niet de betweter uit.

Flame? You bet!
De 'mods' waar je het over hebt zijn vrijwel alle reguliere geregistreerde bezoekers.

Schelden, vloeken en flamewars beginnen doe je maar ergens anders :w

* op slot *

Als je het er niet mee eens bent dan mag je me mailen, botoo [at] tweakers [punt] net, als dat op normale manier gaat dan zal ik daar netjes op reageren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.