Ik zit met nogal een vervelend probleem
Er is een duitser die problemen heeft mijn cached exange mode. Nu zou ik het graag willen oplossen, maar mijn duits is, op zijn zachts gezegt, zwaar k*t
Nu heb ik al op de error gegoogled ( Ihre Standard-E-Mail-Ordner können nicht geöffnet werden. Ein Client-Vorgang ist fehlgeschlagen. ) maar zoals ik al zei: mijn duits is vreselijk dus ik kan die oplossing niet volgen tenzij het echt in vreselijk simpel duits word gezegt

Ow ja, voor ik het vergeet te zeggen: zonder cached exchange mode werkt het wel normaal. Die error krijg ik als ik het vinkje bij Cached exchange zet
Nu heb ik al op de error gegoogled ( Ihre Standard-E-Mail-Ordner können nicht geöffnet werden. Ein Client-Vorgang ist fehlgeschlagen. ) maar zoals ik al zei: mijn duits is vreselijk dus ik kan die oplossing niet volgen tenzij het echt in vreselijk simpel duits word gezegt
zoiets kan ik dus wel volgen, maar die registry setting heb ik niet4. Fehlermeldung : "Ihre Standard E-Mail-Ordner können nicht geöffnet werden. Ein Client-Vorgang ist fehlgeschlagen" beim Zugriff auf den Exchange Server unter Outlook 2003 im Cached Modus.
Löschen Sie den Registrierungsschlüssel über Start Ausführen "Regedit": HKEYCurrentUser\Software\Policies\Microsoft\Office\11.0\Outlook\ForcePSTPath "%HOMEPATH%\Outlook".
Ow ja, voor ik het vergeet te zeggen: zonder cached exchange mode werkt het wel normaal. Die error krijg ik als ik het vinkje bij Cached exchange zet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 14:32 ]