[Outlook 2003] Mailtje gaat naar Concepten ipv Postvak Uit

Pagina: 1
Acties:

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik draai op mijn laptop(Acer Travelmate 270) Win XP PRO met Outlook 2003.
Daarmee ben ik op een probleeempje gestuit , en door de vage foutmelding die Outlook gaf heb ik via google en de GoT search geen relevante informatie kunnen opdoen

Als ik niet op de exchange server ben aangemeld , ga ik dus offline werken.
Als ik dan een mailtje wil typen in offline modus , hoort deze normaal gesproken , als ik op verzenden klik , naar mijn "Postvak Uit" te gaan en zodra ik weer in de online modus kom , moet deze dan worden verstuurd.

Enkel , klik ik nu op verzenden , dan krijg ik een foutmelding.....:
code:
1
De berichteninterfance heeft een onbekende fout gemeld, als het probleem blijft bestaan start outlook opniew
. Waarbij ik alleen op "OK" kan klikken
Daarna word mijn mailtje ipv het "Postvak Uit" naar concepten verplaatst.

Is dit te wijzigen? of is het een bug in Outlook 2003(lijkt mij sterk , want de andere Outlook Clients op het werk hebben er geen last van.

Alle mogelijke Updates voor Win XP en voor Office 2003(inclusief SP's) zijn allemaal geinstalleerd en dat mocht ook geen resultaat bieden(Overigens zijn alle Clients met dezelfde SP's en Updates uitgerust

Hopelijk kunnen jullie mij weer een beetje opweg helpen...vind dit een vrij irritant probleem haha

www.degroot-it.nl

• degroot
  • Niet online
klein Kickje 8)

www.degroot-it.nl

• degroot
  • Niet online
Nog iemand anders???

offtopic:
dacht dat ik al binnen de 24H zat....excuse moi

[ Voor 65% gewijzigd door degroot op 28-04-2006 16:00 ]

www.degroot-it.nl

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-07 15:04
Ik zou het zo niet weten, enige wat ik je kan aanraden is een repair install van office uitvoeren.

Verwijderd

gebeurt dit ook als je outlook in safe mode start (outlook.exe /safe)?

• degroot
  • Niet online
Hmmm dat weet ik niet , ik kan dit maandag pas testen omdat ik dan pas weer op de zaak ben...
Een repair install zou idd ook nog een optie zijn , maar ik dacht dat het gewoon aan een instelling zou kunnen liggen......dan leek een repair install me een beetje overbodig

www.degroot-it.nl

Pagina: 1