hallo 
ik heb een weekje terug een nieuwe video kaart gekregen (Geforce FX5600) en sindsdien doet opengl het niet meer in windows, zo lijkt het.
als je bv. unreal 2004 opstart krijg je (na een korte laad periode) dat venster van 'niet verzenden, wel verzenden'. ( screen komt nog) ook sauerbraten gaat op dezelfde manier tegen de vlakte.
ik heb al geprobeerd:
-andere drivers, ik heb nu forceware 84.21 geinstalleerd (meest recente)
-oude video kaart terug (geforce 4 mmx 440)
-windows opnieuw geinstalleerd (dat moest toch)
helaas heeft niks van dat alles geholpen.
het is zeker weten geen probleem met de videokaart/hardware want onder linux (dual boot
) is alles 100% okee, daar heb ik ook sauerbraten en dat speelt net als eerst, behalve dan dat het er beter uitziet 
het gekke is dat directx spellen, zoals The moon project, het zonder problemen doen.
heeft iemand een idee wat voor probleem dit is? bekend probleem?
ik heb de search natuurlijk al gebruikt, maar daar kwam niks uit.
mijn hartelijke dank!
ik heb een weekje terug een nieuwe video kaart gekregen (Geforce FX5600) en sindsdien doet opengl het niet meer in windows, zo lijkt het.
als je bv. unreal 2004 opstart krijg je (na een korte laad periode) dat venster van 'niet verzenden, wel verzenden'. ( screen komt nog) ook sauerbraten gaat op dezelfde manier tegen de vlakte.
ik heb al geprobeerd:
-andere drivers, ik heb nu forceware 84.21 geinstalleerd (meest recente)
-oude video kaart terug (geforce 4 mmx 440)
-windows opnieuw geinstalleerd (dat moest toch)
helaas heeft niks van dat alles geholpen.
het is zeker weten geen probleem met de videokaart/hardware want onder linux (dual boot
het gekke is dat directx spellen, zoals The moon project, het zonder problemen doen.
heeft iemand een idee wat voor probleem dit is? bekend probleem?
ik heb de search natuurlijk al gebruikt, maar daar kwam niks uit.
mijn hartelijke dank!