Ik ben in ASP.NET 2.0 (c#) een pagina aan het opbouwen en op deze pagina's heb ik een aantal Linkbuttons. Bij deze linkbuttons heb ik CssClass aangegeven welke in mijn stylesheet is gedefinieerd.
Het probleem is echter dat de linkbutton sommige dingen niet overneemt, namelijk de 'height'. Nu moet ik die dus PER linkbutton gaan aangeven, wat een beetje slordig is.
Hier een voorbeeld :
Ook probeer ik de vertical-alignment te zetten naar middle, maar ook dit werkt niet.
Het probleem is echter dat de linkbutton sommige dingen niet overneemt, namelijk de 'height'. Nu moet ik die dus PER linkbutton gaan aangeven, wat een beetje slordig is.
Hier een voorbeeld :
HTML:
1
| <asp:LinkButton ID="Button_Wet" CssClass="Master_Menu_Item" PostBackUrl="~/Default.aspx" runat="server" Text="Wet" /> |
Cascading Stylesheet:
De meeste dingen neem hij wel over, zoals de borders en de padding, maar niet de height;1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| .Master_Menu_Item { font-size: small; color: white; width: 115px; height: 25px; padding-left: 5px; padding-top: 7px; border-top: solid 1px #374F67; border-bottom: solid 1px #374F67; text-decoration: none; } |
Ook probeer ik de vertical-alignment te zetten naar middle, maar ook dit werkt niet.
[ Voor 12% gewijzigd door sorted.bits op 26-04-2006 11:18 . Reden: typo's ]