Toon posts:

Zomaar omgezet van xs4all naar Planet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al jaren tevreden klant geweest van xs4all ik was hier in het bezit van een basic abonnement .
In januari 2006 gebeurde het volgende ;Een meneer die binnen het zelfde postcode gebied valt heeft een aanvraag bij Planet internet ingediend dit voor een ADSL Lite hierbij heeft hij mijn telefoonnummer ingevuld ( leek op die van mij ).
Dit had tot gevolgen dat mijn abonnement werd omgezet van xs4all naar planet internet :? dit tegen mijn wil in .
Getracht dit tegen te houden , dit is mij niet gelukt . :(

Alleen al bij de aanvraag zijn er door Planet en KPN fouten gemaakt .Zo stond er bij Planet onder mijn telefoonnummer een andere naam en een ander adres.Ook KPN heeft deze aanvragen dom weg in behandeling genomen.

Ik wilde weer terug gehobt worden naar xs4all ,echter liep ik hier tegen het volgende probleem op.Ik had in het verleden zoals reeds eerder genotuleerd werd een basic abonnement echter liep in deze periode de snelheidsverhoging 6000/768 van KPN.
Mijn lijn kan deze snelheid niet aan want ik woon voor de nieuwe snelheid te ver weg van de centrale . ;(
Dit had tot gevolgen dat ik dus een lite abo moest nemen om weer terug te komen bij xs4all .Vanuit die positie zou men kijken om mijn oude abonnement met de snelheid weer Terug te zetten.
Hier liep en loop ik weer tegen problemen KPN weigert mijn oude abonnement terug te zetten .

Actie wat ik tot dusver heb gedaan :
1:Klachten ingediend bij KPN
2: xs4all diverse aanvragen laten doen met begeleidend schrijven .
3: Team chef gesproken van KPN ( ben ik zeer onbeschoft te woorddoor gestaan :( )

ik ben vanaf januari 2006 bezig geweest om mijn abonnement terug te krijgen en tot op heden dus nog steeds bezig om mijn oude snelheid terug te krijgen |:( .
ik ben ten einde raad en weet niet wat ik nu nog moet of kan doen .

nu is mijn vraag heeft iemand hier een idee wat ik nog zou kunnen proberen .

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
XS4all is je dienstverlener. Zij zullen het onderling met KPN moeten lossen. Ondertussen zou je een deel van je rekeningen kunnen opschorten om er wat druk achter te zetten.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Heel simpel, je hebt niets met Planet van doen hier. Je hebt niets aangevraagd immers daar.

XS4all is je ISP en die kan je helpen, je kan daar je product dat je afneemt in storing melden dat het niet werkt zoals het zou moeten. Geef daarbij wel de informatie die je hebt, dan hoeft niemand het wiel opnieuw uit te vinden.

KPN is ook een partij (volg de weg van het geld) waar je direct een contract mee hebt voor een dienst en ook direct dus contact mee kan opnemen. Je kan ook hier een ticket aanmaken (met alle informatie) dat je snelheid niet klopt.

Ga het niet proberen recht te zetten bij Planet, heb je niets mee van doen. Je hebt er niets aangevraagd en niets getekend immers.

Bij KPN en XS4all een ticket aan laten maken met de storing (je moet het als een storing zien). En blijf ze beide weekelijks bellen voor een update in hun onderzoek/oplossing voor je storing. Probeer niet zelf het probleem op te lossen en iedereen te bewegen het te corrigeren, laat hun dat doen daar betaal je voor immers dat de dienstverlening op orde blijft en weer komt.

Financieele correcties altijd pas na de oplossing van een ticket gaan starten, dan kan pas opgemaakt worden door hun en jezelf wat de schade is en over welke periode.

[ Voor 36% gewijzigd door bjck op 26-04-2006 11:18 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jij schrijft zou ik dus een storingsmelding moeten doen , ik denk dat ik hier de mededeling krijg dat de huidig verbinding voldoet aan het abonnement zoals die is opgeleverd door xs4all en KPN .

Tevens heb ik het vermoeden dat de storingsmonteur mij hier zal vertellen dat ik een nieuwe aanvraag zal moeten doen betreffende een upgrade met een begeleidend schijven van mijn provider xs4all .Dus kom ik weer in de zelfde cirkel terecht .

echter ga ik het door jou genotuleerde wel proberen .

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Eerst zorgen dat je gewoon weer XS4all abonnee bent. Dan de financiele dingen gaan afhandelen en ondertussen je snelheid met XS4all & KPN in een (of 2) storings tickets blijven aanvechten.

Als je dit zelf probeert op te lossen loop je tegen muren. Als je er een storings melding/ticket van laat maken willen ze die zo snel mogelijk afsluiten, echter moet het dan wel opgelost zijn anders laat je weer een nieuwe aanmaken met vewijzing naar de vorige of hem heropenen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 23:08

DynaMikeY

1976 Kever 1300

no·tu·le·ren (ov.ww., ook abs.)
1 een verslag maken van een vergadering

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:38:
Eerst zorgen dat je gewoon weer XS4all abonnee bent. Dan de financiele dingen gaan afhandelen en ondertussen je snelheid met XS4all & KPN in een (of 2) storings tickets blijven aanvechten.

Als je dit zelf probeert op te lossen loop je tegen muren. Als je er een storings melding/ticket van laat maken willen ze die zo snel mogelijk afsluiten, echter moet het dan wel opgelost zijn anders laat je weer een nieuwe aanmaken met vewijzing naar de vorige of hem heropenen.
Even voor de duidelijkheid ik ben sinds kort weer abonnee bij xs4all , misschien dat dit verkeerd begrepen is .

ik heb hier xs4all voor aangestuurd en planet links laten liggen dit heeft xs4all trouwens goed en netjes opgepakt tevens zijn hier geen kosten voor inrekening gebracht

ik zal het door jou genotuleerde advies gaan proberen en kijken wat ik hiermee kan bereiken .
Pagina: 1