ik heb via PHP een automatich gegeneerder tabel met een knop edit en delete.
Na veel gedoe heb ik de knop delete werken gekregen en moet ik per cell een form voor die knop aanmaken met een hidden field erachter die een variable meenam zodat hij wist welke rij er uit de tabel moest verwijderd worden.
Nu ben ik bezig met de de edit knop en deze knop heb ik zo geprogrammeerd:
Er licht nog wel een javascript achter die ervoor zorgt dat dat de jumpto wordt uitgevoerd naar het php script edit. Dit omzich werkt perfect alleen het is de bedoeling dat ik de gegevens van de RIJ waar de edit knop achter stond in een form krijg te zien.(edit.php).
Hoe kan ik zorgen dat hij
Na veel gedoe heb ik de knop delete werken gekregen en moet ik per cell een form voor die knop aanmaken met een hidden field erachter die een variable meenam zodat hij wist welke rij er uit de tabel moest verwijderd worden.
Nu ben ik bezig met de de edit knop en deze knop heb ik zo geprogrammeerd:
PHP:
1
| <form id=form2 name=form2 ><input type=hidden name=id2 value='".$data1['ID']."'>"; ?><input type="button" name="Button" class="thisclass" value="Edit" onClick="jumpto2('edit.php')"></form> |
Er licht nog wel een javascript achter die ervoor zorgt dat dat de jumpto wordt uitgevoerd naar het php script edit. Dit omzich werkt perfect alleen het is de bedoeling dat ik de gegevens van de RIJ waar de edit knop achter stond in een form krijg te zien.(edit.php).
Hoe kan ik zorgen dat hij
PHP:
meeneemt naar de edit.php zodat ik daar de goede gegevens in het form worden geplaatst.
1
| value='".$data1['ID']."'>" |
[ Voor 11% gewijzigd door eatualive op 26-04-2006 10:51 ]