[OL97] Openen extra postbus exchange

Pagina: 1
Acties:

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 18:26
Beste mede-tweakers :)

Hier op mijn werk zit ik met het volgende probleem. We maken gebruik van exchange 2003 en de meeste clients maken nog gebruik van outlook 97.

Het probleem is als volgt, zodra ik bij persoon x in ol97 een extra postbus wil openen krijg ik de volgende foutmelding.

De naam is onbekend. Kan de actie niet voltooien.

Deze melding krijg ik zodra ik klik op "toevoegen"(te vinden onder "extra->services-> MS exchange ->toevoegen. Ik hoef dus nog geen naam te selecteren zover komt hij niet eens.

Ik heb dit bij een aantal pc's met OL97 geprobeerd maar tevergeefs krijg overal de zelfde foutmelding.
Niet dat het relevant is maar de rechten zijn wel juist uitgedeeld.

Na een speurtocht hier op got heb ik een topic gevonden met het zelfde probleem maar dan voor outlook 2003 maar de oplossing die daar werdt gegeven werkte voor mij niet. linkje

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Lijkt dat er ergens een service wel geregistreerd is, die niet (meer) geinstalleerd is. Kun je wel de eigenschappen opvragen van de exchange instellingen?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 18:26
Heb je het over een service die draait op de exchange server zelf of over een lokale service?

De eigenschappen van de exchange instellingen kan ik wel opvragen, welke gegevens moet je hebben?