Toon posts:

asrock dualsata 2 usb problems

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben aangezien ik niks verder hierover heb kunnen vinden op GOT.

hier onder eerst mijn systeemkenmerken.

AMD athlon 3200+
asroch 939 dualsata 2 moederbord
1024 mb DDR400 geheugen ( 2 x 512 dualchannel )
ati radeon x1300 pro pci expres kleurenkaart
SB audigy 2 zs pci geluidskaart
pinnacle dazzle video creator DVC130
mitac mio 168 PDA

het probleem zit hem in de laatste 2 apparaten
ik zal het even uitleggen:

als ik de mio 168 aansluit wordt hij herkent en zo zo gauw ik tom tom wil instaleren begint hij er ook mee maar kapt er gewoon mee zonder foutmelding en het voortgangbalkje blijft gewoon hangen. ik moet dan het proces afsluiten en de pc opnieuw opstarten om hem weer herkent te krijgen.

zelfde geld voor de pinnacle dazzle als ik deze aansluit wordt hij mooi herkent en ook beeld wordt weergegeven. maar na een minuutje te hebben opgenomen bevriest het beeld en ook deze is dan alleen aan de gang te krijgen door de pc opnieuw op te starten.

Dit gebeurt alleen met usb aparaten die dus veel dataverkeer hebben. Ook mijn muis en toetsenbord zijn usb en mijn kaartlezer ook en die hebben geen enkel probleem. zijn ook maar usb 1.1 en de andere 2 aparaten zijn usb 2

heeft iemand dit probleem ook of ben ik de enigste of heeft iemand een oplossing hiervoor?
ik heb getracht dit te zoek op het forum maar kon er niks over vinden. mocht dit al wel behandeld zijn dan mijn excuus hiervoor.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:03:
als ik de mio 168 aansluit wordt hij herkent
Door wie of wat? Oftewel, over welk OS hebben het hier?

Het lijkt me niet dat dit iets met Linux te maken heeft, aangezien Tom Tom bij mijn weten niet voor Linux beschikbaar is.

Crossposten is overigens ook niet de bedoeling, ik sluit dit topic maar - volgende keer kun je ook gewoon even vragen of we 'm willen verplaatsen :)

Dit topic is gesloten.