ik ben met een enquete voor een klant bezig en heb 1,5 week geleden bij Adobe dit aangevraagd voor Linux. Nog niets gehoord. Maar nu het probleem. Lokaal draait alles (windows server) maar ja wil het toch ook op de server plaatsen heeft iemand voor mij de bestanden van de FDF Toolkit. Graag hoor ik van jullie.
Nog even geduld hebben ben ik bang (aangenomen dat je wordt geaccepteerd).Applications are processed approximately once per week, usually at the beginning of the week. However, it can take up to two (2) weeks to complete the process of activating your account for access.
Maar helaas: aangezien er gewoon copyright op zit en het gewoon is te krijgen via Adobe, lijkt het me niet de bedoeling dit te gaan verhandelen via het forum...
Dus helaas: ik sluit meteen je eerste topic
Als je niet wilt wachten op Adobe en via andere manieren verder wilt, ben je natuurlijk van harte uitgenodigd om een nieuw topic te openen om alternatieve tools te bespreken.
offtopic:
Nu ik even goed kijk: maar doe dat dan wel even met je originele account. Het hebben van meer dan een account is niet de bedoeling op GoT. Daar zal je zo wel een mailtje over krijgen
Nu ik even goed kijk: maar doe dat dan wel even met je originele account. Het hebben van meer dan een account is niet de bedoeling op GoT. Daar zal je zo wel een mailtje over krijgen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()