De hele winter gewacht tot het weer mooi weer werd, overal zag ik al voorjaarsfoto's van mensen die net het geluk hadden om een stukje zon mee te pikken en vandaag was mijn grote dag. Ik voelde me net als een dier dat de hele winter in een stal had doorgebracht en dat eindelijk in het voorjaar weer naar buiten mocht! Ik had me een geweldige fietsroute in gedachten, maar ging de wind van mijn fietsband na een kilometertje of 25 liggen en mocht ik vanaf daar naar huis lopen
Desalniettemin toch nog wat leuke foto's weten te maken.
1. Boerderij ergens langs de route

2. De eerste stapjes

3. Tja....

4. Ook erg aandoenlijk

5. Voorjaarrrrr..........

6.

7.

8. Huize Baak

9. Aan de IJssel bij Baak

10. En daar kun je errug ver kijken

Alle foto's zijn gemaakt met een D70 + kitlens 17-80 en Sigma 70-300 APO blablablabla.... Commentaar en opmerkingen zijn natuurlijk welkom.
Overigens... ik constateer dat mijn sensor enorm vies is geworden. Stippeltjes enzo... Is dat schoonmaken zelf goed te doen?!?!
1. Boerderij ergens langs de route

2. De eerste stapjes

3. Tja....

4. Ook erg aandoenlijk

5. Voorjaarrrrr..........

6.

7.

8. Huize Baak

9. Aan de IJssel bij Baak

10. En daar kun je errug ver kijken

Alle foto's zijn gemaakt met een D70 + kitlens 17-80 en Sigma 70-300 APO blablablabla.... Commentaar en opmerkingen zijn natuurlijk welkom.
Overigens... ik constateer dat mijn sensor enorm vies is geworden. Stippeltjes enzo... Is dat schoonmaken zelf goed te doen?!?!