Toon posts:

[XP] Commandline opties toevoegen aan shortcuts!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me een simpele vraag, maar ik kan toch geen oplossing vinden. Heb er vaker problemen mee. Dit keer gaat het over het programma putty.

Dit staat er in de snelkoppeling:
"D:\Program Files\Small Net Tools\putty.exe"
En dit wil ik er aan toevoegen
-load "Debian Bak"'
Iemand die weet hoe dat moet?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:56:
Het lijkt me een simpele vraag, maar ik kan toch geen oplossing vinden. Heb er vaker problemen mee. Dit keer gaat het over het programma putty.

Dit staat er in de snelkoppeling:

[...]

En dit wil ik er aan toevoegen

[...]

Nou zo bijvoorbeeld?
"D:\Program Files\Small Net Tools\putty.exe" -load "Debian Bak"

Heb je het uberhaupt geprobeerd?

Edit:
@Reakties van TS onder deze post: volgende keer bekijk je 't maar. :r
Iedereen maakt weleens een fout, of start per ongeluk een topic zonder inhoud. Blijf effe normaal doen man.

[ Voor 24% gewijzigd door remco_k op 26-04-2006 14:43 . Reden: Copy paste type quoteje weggehaald. ]

Alles kan stuk.

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-03 15:42
"D:\Program Files\Small Net Tools\putty.exe" -load "Debian Bak"' zou moeten werken

/basic ;)

[ Voor 24% gewijzigd door enveekaa op 25-04-2006 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jongens fijn dat jullie de moeite nemen om te reageren, maar ik vraag niet iets zonder zelf eerst moeite te doen om het voor elkaar te krijgen.
Blijkbaar zit het niet zo logisch in elkaar want jullie hebben het mooi fout. Op jullie manier negeert ie gewoon het "-load "Debian Bak"" gedeelte.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom doe je er zoveel " """ omheen ;) Kijk eens goed naar de voorbeelden van de andere twee users ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:33:
Waarom doe je er zoveel " """ omheen ;) Kijk eens goed naar de voorbeelden van de andere twee users ;)
O mijn god, kunnen jullie niet even serieus doen. Ik vertelde in TS al dat het iets is wat simpel LIJKT maar het niet blijkt te zijn. Dus dit soort domme antwoorden zit ik niet op te wachten.

Om toch even antwoord te geven, ik had die manier van die twee andere users al geprobeerd maar voor de zekerheid had ik het toch geprobeerd ( door middel van copy&paste ) en wat denkje? Het werkte niet!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-03 09:18

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Iets vriendelijkere, en minder geirriteerde postings hebben vaak als prettig effect dat je waarschijnlijk betere antwoorden op je vragen krijgt...

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:53:
[...]

O mijn god, kunnen jullie niet even serieus doen. Ik vertelde in TS al dat het iets is wat simpel LIJKT maar het niet blijkt te zijn. Dus dit soort domme antwoorden zit ik niet op te wachten.

Om toch even antwoord te geven, ik had die manier van die twee andere users al geprobeerd maar voor de zekerheid had ik het toch geprobeerd ( door middel van copy&paste ) en wat denkje? Het werkte niet!
Kan je niet even normaal reageren :/

Ik heb het notabene zelf geprobeerd en WAT DENK JE:

code:
1
"D:\Program Files\Small Net Tools\putty.exe" -load "A61"

Dit werkt gewoon :) ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
DynaMikeY schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:59:
Iets vriendelijkere, en minder geirriteerde postings hebben vaak als prettig effect dat je waarschijnlijk betere antwoorden op je vragen krijgt...
BtM909 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:04:
[...]

Kan je niet even normaal reageren :/
Als ik in elke post behandeld wordt als iemand die voor het eerst achter een pc zit raak ik wat geirriteerd ja.
Ik heb het notabene zelf geprobeerd en WAT DENK JE:

code:
1
"D:\Program Files\Small Net Tools\putty.exe" -load "A61"

Dit werkt gewoon :) ;)
Waarom hij het bij mij niet pakt, geen idee. Dmv een batch bestand werkt het nu wel.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Waarom heb je een dubbele quote en een enkele quote achter BAK staan? Lijkt mij een tikfoutje. Ik vermoed dat daar je fout zit.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:13:
[...]

Als ik in elke post behandeld wordt als iemand die voor het eerst achter een pc zit raak ik wat geirriteerd ja.
Dan zou ik voortaan iig je start post dusdanig uitbreiden zodat het iig blijkt dat je niet voor het eerst achter een computer zit. Niemand in dit topic kent je persoonlijk, dus het enige waarop we beoordelen is je startpost (en je reacties).

Als je je startpost zelf nog eens doorleest, zie je dan hopelijk ook wel dat je totaal niet verteld WAT je precies zelf hebt geprobeerd en WAAR het precies misgaat.

Het enige concrete is dit:
Overigens staan er verschillende quotes (' en " door elkaar) en simpelweg je topic hier neerplempen en wachten op een reply (en dan ook nog eens zo asociaal reageren daarop) bevordert natuurlijk ook niet een goede topicvervolg :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Check over wat BtM909 noemt ook nog even de Algemene gedragsregels (Netiquette). Zou graag zien dat je de topicstart de volgende keer van iets meer info voorziet.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1