Hallo ik zal proberen mijn probleem uit te leggen.
Ik zit in een studentenhuis met 4 medebewoners. Ik heb bij iedereen de netwerkverbinding aangemaakt. Iedereen kan elkaar zien (dus de gedeelde documenten). Ik kan ook iedereen zien, alleen kunnen ze mij niet zien. Als ik bij een huisgenoot ga testen zegt de pc dat ze geen rechten hebben om op mijn pc te kunnen. Ik ben dus wel te zien via "View workgroup computers".
Ik heb al op Tweaker topics gezocht maar probleem blijft.
De volgende dingen zijn al gebeurd:
Firewall is uit
Netwerkverbindingen zijn allemaal hetzelfde dmv installatie via USB stick
Gast account uitgeschakeld via Computer Management
Authentication is uitgevinkt
Ik hoop dat hier nog wat mensen zijn die een idee hebben wat het probleem kan zijn. Het lijkt er sterk op dat mijn pc het probleem is. Kan het te maken hebben dat ik iets beveildigd heb waardoor mijn huisgenoten mij niet kunnen zien?
Alvast bedankt!
Ik zit in een studentenhuis met 4 medebewoners. Ik heb bij iedereen de netwerkverbinding aangemaakt. Iedereen kan elkaar zien (dus de gedeelde documenten). Ik kan ook iedereen zien, alleen kunnen ze mij niet zien. Als ik bij een huisgenoot ga testen zegt de pc dat ze geen rechten hebben om op mijn pc te kunnen. Ik ben dus wel te zien via "View workgroup computers".
Ik heb al op Tweaker topics gezocht maar probleem blijft.
De volgende dingen zijn al gebeurd:
Firewall is uit
Netwerkverbindingen zijn allemaal hetzelfde dmv installatie via USB stick
Gast account uitgeschakeld via Computer Management
Authentication is uitgevinkt
Ik hoop dat hier nog wat mensen zijn die een idee hebben wat het probleem kan zijn. Het lijkt er sterk op dat mijn pc het probleem is. Kan het te maken hebben dat ik iets beveildigd heb waardoor mijn huisgenoten mij niet kunnen zien?
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 25-04-2006 21:27 ]