Ik moet echt snel m'n prepaid beltegoed opwaarderen, dit doe ik altijd met Mobiel Opwaarderen. Ik bel, net als altijd 1244, maar ik krijg de bliep-bliep-bliep (nummer bestaat niet). Hebben meer mensen hier last van, ik moet nu echt opwaarderen. Op de site staat nog steeds nummer 1244 dus het nummer is aktueel.
*100# was het toch bij Telfort om je beltegoed te zien?
*101# dan om het op te laden, maargoed, je kunt uiteraard ook even naar Telfort.nl gaan, of in je boekje kijken...
*101# dan om het op te laden, maargoed, je kunt uiteraard ook even naar Telfort.nl gaan, of in je boekje kijken...
Ben al bij Telfort geweest en ik heb het nummer 1244 zelfs geprogrammeerd staan en op hun kaartjes staat het nummer ook altijd. Misschien dat er hier meer Telforters zijn die het even kunnen proberen.TheZeroorez schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:18:
*100# was het toch bij Telfort om je beltegoed te zien?
Ja, op een kaartje dat in 2000 uitkomt kunnen ze niet het nummer dat in 2006 in gebruik genomen zal worden programmeren natuurlijk 
En je gaat me toch niet vertellen dat de Telfort klantenservice het niet weet, bovendien zal het ook wel op hun site staan..
En je gaat me toch niet vertellen dat de Telfort klantenservice het niet weet, bovendien zal het ook wel op hun site staan..
edit:
OMG, het is idd 1244, ik dacht dat het veranderd was.. Blijkbaar weer terug veranderd dus.. Tja, 't is een tijdje geleden dat ik Telfort had. Ik had er wel vaker problemen mee. Even afwachten lijkt me dus, probeer het morgen eens.
OMG, het is idd 1244, ik dacht dat het veranderd was.. Blijkbaar weer terug veranderd dus.. Tja, 't is een tijdje geleden dat ik Telfort had. Ik had er wel vaker problemen mee. Even afwachten lijkt me dus, probeer het morgen eens.
[ Voor 33% gewijzigd door TheZeroorez op 25-04-2006 21:27 ]
TheZeroorez schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:25:
Ja, op een kaartje dat in 2000 uitkomt kunnen ze niet het nummer dat in 2006 in gebruik genomen zal worden programmeren natuurlijk
Z U C H T lezen man en ik heb het niet over kaartjes uit 2000. Zeg dan niks.Dancing_Animal schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:16:
Op de site staat nog steeds nummer 1244 dus het nummer is aktueel.
[ Voor 43% gewijzigd door Dancing_Animal op 25-04-2006 21:28 . Reden: Ok dan zie net je edit :) ]
Dit was dus blijkbaar een tijdelijke storing.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()