Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Ik krijg opeens een inlog scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 14:20

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Topicstarter
Ik ben de enige gebruiker op een XP Pro systeem zonder wachtwoord. Voorheen ging hij meteen door naar de desktop, maar nu krijg ik opeens een inlog scherm en staat het Administrator account er opeens ook bij. Voor zover ik weet is er niets veranderd en vraag me dus af hoe dit opeens komt, en belangrijker, hoe ik er weer vanaf kom.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-11 15:24
ruwe gok, maar zit je thuis in een netwerk met een andere pc? of beschik je mss over wireless lan?

hoogst wss heeft iemand zich op jouw pc ingelogd via remote desktop...

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 21:58

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Start -> alle Programma's -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts

Daar even kijken of er niet nog een extra gebruiker bij is gekomen (gebeurde bij mij toen ik .Net FrameWork (dacht ik) instalde).
Anders even onder de optie "Manier hoe gebruikers zich aan melden" kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Dark op 25-04-2006 18:46 ]

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 10:28
.NET Framework maakt inderdaad een eigen account aan (vraag me niet waarom... het is MS logica), dus check even of je dat niet recentelijk hebt geinstalleerd.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Gewoon het framework account deleten (indien aanwezig) zonder de bestanden te verwijderen van het account. Zo deed ik het bij mij en Windows startte gewoon weer vrolijk door. :Y)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

is inderdaad framework, waarschijnlijk heb je autoupdate aanstaan en heeft ie het dus automatisch gedownload en geinstaleerd

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05 12:45

prime9391

Eat this

Nou gelukkig is er wel makkelijk er van af te kome 8)7
configuratiesgerm--> gebruikers accounts--> manier waarop gebruikers zich aanmelden , en dan aanmelden met welkomsvenster uitvinke

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lammert schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:50:
.NET Framework maakt inderdaad een eigen account aan (vraag me niet waarom... het is MS logica).
Goh.
Gebruiken ze eindelijk eens niet LocalSystem maar een aparte te monitoren en non-console useraccount (vergelijk de apache user op *nix) is het weer niet goed.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:30
Kijk anders hier: qlique

Zo kan het ook :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit staat gewoon in de Windows Clients FAQ: Windows Clients - FAQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.