Ik heb vandaag bij de mediamarkt een Acer breedbeeld scherm gekocht. Deze heeft alleen een D-Sub aansluiting (als dat van belang is). Als ik hem op m'n laptop aansluit kan ik echter niet 1680x1050 kiezen als resolutie. 1600x1200 is bijv wel mogelijk. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik heb even wat geprobeerd met Powerstrip maar zonder resultaat; ik snap de ballen van dat programm.
Wat zijn de specificaties van je videokaart in je laptop? Het kan wel eens zijn dat 1600x1200 het maximale wat hij kan weergeven.
May the force be with you
GoT Huisregels
- als je geen specs geeft of driverversies die je gebruikt is het vrij lastig iets te zeggen
- probeer je te klonen of een apart desktop te draaien? als je kloont is het geen wonder dat het niet op 16:9 wil als je laptop zelf 4:3 is
Dit is iig een erg karige topicstart. Doe zelf eens wat meer de moeite (al is het alleen maar om een duidelijke topicstart te geven). GoT is geen helpdesk
- als je geen specs geeft of driverversies die je gebruikt is het vrij lastig iets te zeggen
- probeer je te klonen of een apart desktop te draaien? als je kloont is het geen wonder dat het niet op 16:9 wil als je laptop zelf 4:3 is
Dit is iig een erg karige topicstart. Doe zelf eens wat meer de moeite (al is het alleen maar om een duidelijke topicstart te geven). GoT is geen helpdesk
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()