In de tweede post die ik maak in de topic over de verantwoordelijkheid van forumbeheerders over de dingen die op het forum gezegt worden heb ik lever ik een weerwoord tegen een opmerking die iemand maakt die gemodereerd wordt naar -1. Het was misschien niet de beste post maar -1 is toch echt iets voor trolls en flamebaits en daarom ook niet erg eerlijk(ik doe immers niets fout).
Deze reactie bedoel je
. Eerlijkgezegd vind ik het een keurige score, gezien het woord internetdebielen i.c.m. forumbeheerders. Het uitschelden van álle forumbeheerders, waaronder dus ook de beheerders van bijvoorbeeld GoT, voor debielen vind ik persoonlijk redelijk richting een flame gaan
.
Daarnaast vind ik de reactie overigens niet heel erg inzichtvol: Je reageerde op iemand die stelt dat het moeten screenen van posts voor plaatsing op illigale zaken niets met censuur te maken heeft. Jij stelt daar tegenover dat de mensen die die posts moeten screenen niets weten van internet. Maar dat heeft in mijn ogen niet veel met elkaar te maken eerlijkgezegd
.
Die twee dingen bij elkaar laat het iniedergeval voor mij zo lijken dat een score van -1 niet al te onterecht is
?
Daarnaast vind ik de reactie overigens niet heel erg inzichtvol: Je reageerde op iemand die stelt dat het moeten screenen van posts voor plaatsing op illigale zaken niets met censuur te maken heeft. Jij stelt daar tegenover dat de mensen die die posts moeten screenen niets weten van internet. Maar dat heeft in mijn ogen niet veel met elkaar te maken eerlijkgezegd
Die twee dingen bij elkaar laat het iniedergeval voor mij zo lijken dat een score van -1 niet al te onterecht is
Nee je leest het dus niet goed(en daar zal ook wel de fout zitten). Ik zeg dat internetdebielen(spammers, haatzaaiers enz.) dingen fout doen en dat forumbeheerders daar nu de schul van kunnen krijgen.
Nu vraag ik me af of mij Nederlands nou zo krom is of dat dit gewoonweg makkelijk verkeerd te interpreteren is.
Nu vraag ik me af of mij Nederlands nou zo krom is of dat dit gewoonweg makkelijk verkeerd te interpreteren is.
Dat laatste, het leest al heel snel alsof je forumbeheerders uitmaakt voor internetdebielen:Daimanta schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:47:
Nee je leest het dus niet goed(en daar zal ook wel de fout zitten). Ik zeg dat internetdebielen(spammers, haatzaaiers enz.) dingen fout doen en dat forumbeheerders daar nu de schul van kunnen krijgen.
"Ja, maar de forumbeheerders die doen toch niks fout, de internetdebielen wel." zou het al een stuk duidelijker maken dat je dat niet bedoeltJa, maar de forumbeheerders die doen toch niks fout, dat zijn gewoon de internetdebielen.
The devil is in the details.
Damn, en nu kom ik er achter dat mijn post niet meer veranderd kan worden aangezien de verandertijd verlopen is.Hahn schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:49:
[...]
Dat laatste, het leest al heel snel alsof je forumbeheerders uitmaakt voor internetdebielen:
[...]
"Ja, maar de forumbeheerders die doen toch niks fout, de internetdebielen wel." zou het al een stuk duidelijker maken dat je dat niet bedoelt
Het is nu dus net alsof je zegt dat de forumbeheerders er niks aan kunnen doen, omdat ze toch maar debielen zijn
Maar aangezien je dat niet bedoelt zal een powermod misschien wel je reactie willen wijzigen (en eventueel +1 te geven oid).
The devil is in the details.
Inderdaad en tuurlijk welHahn schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:56:
Het is nu dus net alsof je zegt dat de forumbeheerders er niks aan kunnen doen, omdat ze toch maar debielen zijnMaar aangezien je dat niet bedoelt zal een powermod misschien wel je reactie willen wijzigen (en eventueel +1 te geven oid).
Nu ik weet wat je bedoelt is het wel duidelijk dat je met die bijzin niet op de hoofdzin, maar op een andere post slaatJa, maar de forumbeheerders die doen toch niks fout, dat zijn gewoon de internetdebielen.
...herstel, dat kan ik dus wel
Klik, klik, DEL, klik, klik, klik...
Done
[ Voor 19% gewijzigd door Rataplan op 25-04-2006 19:47 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1