alles wat aan kan, gaat kapot. De vraag is alleen wanneer.
Als ik het goed heb moet je dan APM in de kernel aan zetten, of de APM deamon starten ofzo.
Ik zit nu ook nog met het probleem dat ie dat niet doet. Maar heb ik nog niet echt naar de oplossing gezocht.
Als ik iets meer weet zal ik het eventjes posten
Ik zit nu ook nog met het probleem dat ie dat niet doet. Maar heb ik nog niet echt naar de oplossing gezocht.
Als ik iets meer weet zal ik het eventjes posten
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Als je een SMP-systeem hebt gaat het je niet lukken. Dat wordt (nog) niet ondersteund.
Anders hoef je alleen in je kernel-config de optie power-off on shutdown aan te vinken.
(en recompileren natuurlijk)
Anders hoef je alleen in je kernel-config de optie power-off on shutdown aan te vinken.
(en recompileren natuurlijk)
zal morgen even mijn kernel recompilen en laten horen of het gelukt is.
eh?, waar staat eigenlijk power-off on shutdown??
IK hem vroeger wel eens voorbij zien vliegen met menuconfig maar kam hen nu nergens meer vinden( > 2.2.16 )
Kan alleen
use real mode apm bios call to power off
vinden
IK hem vroeger wel eens voorbij zien vliegen met menuconfig maar kam hen nu nergens meer vinden( > 2.2.16 )
Kan alleen
vinden
Als je het hebt, dan zit het in General Setup onder APM.
Als het er niet inzit moet je de opties APM support en "enable PM at boottime" aanzetten.
Dan zou het moeten werken. Zo niet, dan zit het probleem niet in je kernel, maar ergens anders.
Als het er niet inzit moet je de opties APM support en "enable PM at boottime" aanzetten.
Dan zou het moeten werken. Zo niet, dan zit het probleem niet in je kernel, maar ergens anders.
Verwijderd
Als ik me niet vergis moet je die juist ook aan zetten als je de rest van het powermanagment al wel aan hebt staan in de kernel en hij wil nog steeds niet uit gaan.Op woensdag 24 januari 2001 22:54 schreef hennink het volgende:
eh?, waar staat eigenlijk power-off on shutdown??
Kan alleen
vinden
Had iets te maken met buggy bios-implementaties o.i.d.
Weet ik niet helemaal zeker (komt "vers" uit het koppie), maar je moet anders de help die erbij gegeven wordt maar eens lezen
Pagina: 1