Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
EHLO

Ik had mij gisteren een Samsung GSM aangeschaft, maar deze vandaag teruggebracht naar de winkel want als ik er mee werkte, kreeg ik pijn aan mijn pols, dat later zelf tot tintelende vingers leidde. Geen goed idee dat toestel verder te gebruiken dus. Mijn vorig toestel was een nokia 3510 (http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/3510i/index.html), en moet ik zeggen, wat een fijn toestel! Nu ben ik op zoek naar een nieuw, en de 3510i is blijkbaar niet meer te krijgen (al lang uitgefaseerd). Ook de 6310i (http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/6310i/index.html) is uitgefaseerd. Alle huidige toestellen van nokia trekken mij totaal niet aan, de knoppen zijn te klein/staan te dicht bij elkaar om het toestel comfortabel te bedienen.

Nu het toestel dat ik zoek moet een telefoon zijn. Dat wil zeggen telefoneren, adresboek, en SMS. Das alles, geen extra flikflak. Geen camera's, geen flikkerende lichtjes, geen 20 manieren om wireless te verbinden, het ding moet zelf geen verwisselbare cover hebben. GSM' dat uitklappen/uitschuiven zijn uitgesloten. Één ding moet het vast en zeker hebben: het profielen systeem zoals dat van nokia, zodat ik snel kan wisselen van bv. geen beltonen (vibreren) naar normale beltonen, door bv. op de powertoets te drukken (zoals bij nokia dus).

Met andere woorden, een nokia dus, waarvan de knopjes groot zijn en er voldoende ruimte tussen de knopjes onderling is. Helaas bestaat dat dus niet meer :(

Ik heb al naar sony-ericsson gekeken maar verdrink een beetje in de verschillende modellen. Zijn er terug te vinden zonder cameratoestanden enzo? Ik ben gerust bereid om te betalen voor een business-model GSM.

Bedankt

Glenn

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Heb je al eens op www.nokia.nl gekeken? Staan er genoeg.
Of loop de [insert telefoonwinkel] in en probeer ze even.

[ Voor 35% gewijzigd door rb338 op 25-04-2006 16:42 ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Welke samsung had je?
Misschien dat je bij het V&A topic op fok kan kijken voor een 2de hands?
Of hier bij het V&A gedeelte....

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
rb338 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:41:
Heb je al eens op www.nokia.nl gekeken? Staan er genoeg.
Of loop de [insert telefoonwinkel] in en probeer ze even.
Ja het is vrij duidelijk dat ik de website van nokia al bekeken heb. Maar geen enkel model voldoet meer aan mijn eisen.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 17:25

The_Scarabial

MTB for life!

maakt het uit dat er een camera op zit? je kan hem toch gewoon niet gebruiken :+, doe ik ook :)

en ik zou dan gewoon gaan voor een motorola SLVR

Afbeeldingslocatie: http://www.bestbuymobilephones.com/files/slvr-med.gif

[ Voor 39% gewijzigd door The_Scarabial op 25-04-2006 16:50 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Probeer dat lelijke waterdichte ding.
Die kan geen reet maar voldoet wel aan je eisen.
Ik zoek het nummer wel even voor je op. :)

Edit:
5210

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 25-04-2006 16:49 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:37
Nokia 1100, kost 15 euro met Tele2 en je hebt er nog een zaklamp bij ook :P
Gebruik ik nu een jaar en er erg tevreden mee!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Op www.koopjessite.nl zag ik net nog een 6310i staan Een op=op aanbieding. Geen idee hoe goed die winkel is, wel weet ik dat ze al een jaartje of wat bestaan, want de link naar die winkel heb ik al van voor ik Firefox gebruik ;)

Verwijderd

Was ook tevreden eigenaar van 3510i. Heb zelf nu een MDA Vario. maar misschien is de 5140i iets voor je, maar er zijn zat site's op internet waar je ze kan vergelijken.bv www.nieuwemobiel.nl

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
En, heb je uiteindelijk al een geschikt toestel gevonden? Ik vermoed namelijk dat ik binnenkort van mijn vader een soortgelijke vraag zal krijgen als hij zijn 6310-van-de-zaak terug moet geven ivm zijn pensionering. Itt tot wat jij aangaf vermoed ik dat hij niet al te duur uit zal willen zijn, dus de goedkopere suggesties die hier al gedaan zijn ga ik zeker even uitzoeken, maar hoe meer persoonlijke ervaringen hoe beter...

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
Ballebek schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:54:
Nokia 1100, kost 15 euro met Tele2 en je hebt er nog een zaklamp bij ook :P
Gebruik ik nu een jaar en er erg tevreden mee!
ZUCHT! deze aanbieding is al bijna een JAAR OUD! en al lang niet meer te krijgen 8)7

redshift> Ik begrijp dat je geen klap of schuif toestel wilt, maar van een camera en verwiselbare frontjes heb je echt geen last, en flikkerende lichtjes kan je (meestal) uitzetten. Door te eisen dat dat er niet opzit maak je het jezelf alleen maar lastiger.

Het 'profiel'-systeem van Sony-Ericsson en Siemens is nagenoeg gelijk aan dat van Nokia, je zou dus ook naar die merken kunnen kijken. Samsung en Motorola hebben inderdaad een ander systeem en zijn dus geen optie, in tegenstelling tot wat The_Scarabial beweert
The_Scarabial schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:47:
maakt het uit dat er een camera op zit? je kan hem toch gewoon niet gebruiken , doe ik ook
en ik zou dan gewoon gaan voor een motorola SLVR
Als je graag een Nokia wilt hebben zijn er zat goedkope modellen bijvoorbeeld hier
Zelf vind ik de 6100 een prima bel/sms Nokia, maar ook de 6020/6021 (evt. 6030) zijn redelijke toestellen, en als het echt goedkoop moet zijn er de 1600, 2600 en 3100 (en vast nog wel meer :) )
Ik zou zelf niet voor de 1100/1101 gaan, ik heb een 1100 gehad en er zitten zo weinig functies op dat je het mist en daarnaast hebben die een 2-richting toets die veel minder handig is dan een 4 (of 5)-richting toets.

edit>
Je zegt dat de moderne toestellen te kleine toetsen hebben die te dicht op elkaar staan, dat valt reuze mee! De meeste moderne toestellen zijn nauwelijks kleiner (ok, wel wat korter) dan de 3510 en 6310, en hebben evenveel knopjes. Nu weet ik niet hoe groot je vingers zijn, maar ik denk dat de knopjes van de meeste toestellen je enorm mee zullen vallen, als je er eenmaal aan gewend bent. Wennen aan is het toverwoord, elke nieuwe/andere telefoon werkt in het begin minder dan je eigen model. Maar dat komt grotendeels door gewenning, oude schoenen voelen ook altijd lekkerder als je ze aantrekt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Rrob op 28-04-2006 13:55 ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:03
Rrob schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:48:
[...]
Het 'profiel'-systeem van Sony-Ericsson en Siemens is nagenoeg gelijk aan dat van Nokia, je zou dus ook naar die merken kunnen kijken. Samsung en Motorola hebben inderdaad een ander systeem en zijn dus geen optie, in tegenstelling tot wat The_Scarabial beweert
[...]
Enig ervaring met motorola?

Ik heb namelijk verschillende profielen op mijn V360 (zelfde software als bovengenoemde moto) en ik kan snel switchen door # ingedrukt te houden. Bovendien kan ik volgens mij elke "extra" knop van mijn telefoon gebruiken om daar profielen mee in te stellen.
Als je graag een Nokia wilt hebben zijn er zat goedkope modellen bijvoorbeeld hier
Zelf vind ik de 6100 een prima bel/sms Nokia, maar ook de 6020/6021 (evt. 6030) zijn redelijke toestellen, en als het echt goedkoop moet zijn er de 1600, 2600 en 3100 (en vast nog wel meer :) )
Ik zou zelf niet voor de 1100/1101 gaan, ik heb een 1100 gehad en er zitten zo weinig functies op dat je het mist en daarnaast hebben die een 2-richting toets die veel minder handig is dan een 4 (of 5)-richting toets.

edit>
Je zegt dat de moderne toestellen te kleine toetsen hebben die te dicht op elkaar staan, dat valt reuze mee! De meeste moderne toestellen zijn nauwelijks kleiner (ok, wel wat korter) dan de 3510 en 6310, en hebben evenveel knopjes. Nu weet ik niet hoe groot je vingers zijn, maar ik denk dat de knopjes van de meeste toestellen je enorm mee zullen vallen, als je er eenmaal aan gewend bent. Wennen aan is het toverwoord, elke nieuwe/andere telefoon werkt in het begin minder dan je eigen model. Maar dat komt grotendeels door gewenning, oude schoenen voelen ook altijd lekkerder als je ze aantrekt ;)
Dit is een hele goeie! Ik zou zeggen kijk zelf eens naar een klap telefoon (ook al wil je dat niet) het voordeel daarvan is dat het toetsenbord wel lekker groot is.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11 21:17

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik weet niet welke samsung je hebt gehad, maar de Samsung E760 is goed, de SE W810 ook, De Samsung X700

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Pagina: 1