Hallo,
Ik heb, na lang kabel te gebruiken, zo pas adsl aangevraagt voor thuis...
Ik heb hiervoor tijdelijk van mijn onkel een siemens adsl usb modem gekregen...
Deze is echter via usb en met veel te korte kabels om tot aan mijn pc te geraken, ik heb tot nu toe dan ook getest enzo met mijn laptop
dit is dus momenteel de situatie:
telefoonlijn --> adsl filter/splitter ding --> telefoonkabeltje --> siemens usb adsl modem --> usb kabel --> laptop
uiteindelijk zou ik het zo willen:
telefoonlijn --> adsl filter/splitter ding --> telefoonkabeltje --> ?????? --> netwerkkabel --> linksys wrt54gl draadloze router --> pcs + laptops
de vraag is dus:
wat voor apparaat is ??????
waar vind ik het?
hoeveel kost het?
maakt het uit welk merk / type / etc?
zijn er verschillen maw?
het is gewoon 4mbit adsl, dus nog geen adsl2 ofzo, maar natuurlijk kan het nooit kwaad dat dat ding ook ineens adsl 2 ondersteund als dit geen kapitalen extra kost...
Ik heb, na lang kabel te gebruiken, zo pas adsl aangevraagt voor thuis...
Ik heb hiervoor tijdelijk van mijn onkel een siemens adsl usb modem gekregen...
Deze is echter via usb en met veel te korte kabels om tot aan mijn pc te geraken, ik heb tot nu toe dan ook getest enzo met mijn laptop
dit is dus momenteel de situatie:
telefoonlijn --> adsl filter/splitter ding --> telefoonkabeltje --> siemens usb adsl modem --> usb kabel --> laptop
uiteindelijk zou ik het zo willen:
telefoonlijn --> adsl filter/splitter ding --> telefoonkabeltje --> ?????? --> netwerkkabel --> linksys wrt54gl draadloze router --> pcs + laptops
de vraag is dus:
wat voor apparaat is ??????
waar vind ik het?
hoeveel kost het?
maakt het uit welk merk / type / etc?
zijn er verschillen maw?
het is gewoon 4mbit adsl, dus nog geen adsl2 ofzo, maar natuurlijk kan het nooit kwaad dat dat ding ook ineens adsl 2 ondersteund als dit geen kapitalen extra kost...