Toon posts:

xfx kaart geeft geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een xfx 6800 gt. ik zet de pc net aan maar het scherm zegt no signal. ik heb het scherm al op een andere pc aangesloten maar daar doet ie het wel.
ik heb net in mijn pc een geheugen stikje eruit gehaald. nu zet ik hem dus aan en zegt ie no signal. kan er ook maar iets zijn waardoor ik hem mischien weer aan de praat krijg. of is ie dood.
nogal *** wat het is een dure kaart. :( :'(

groetjes

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
draaid het fannetje op de kaart wel?
Draaid er uberhaupt ergens een fan of hoor je de harddisken opspinnen?

Verwijderd

Topicstarter
ow dat ben ik vergeten te zeggen. ja de fan draait gewoon en de rest van de pc ook
p4 p5nd2 sli 1 gig ram.

• ShellGhost
Bios reset geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dat doen als er geen beeld is? want er zit ook geen vga op mijn moederboord

HALLELUJA ik aanbid de computer god. hij doet het weer. het geheugen stikje zat er half in en op de een of andere manier ging de pc dus geen beeld maken. zucht zucht zucht. daar schut ik ff 300 euro van mijn schouders

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 16:47 ]

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:25
hallo,

dit heb ik ook gehad met mijn xfx 7800gt
ik heb het toen opgelost door middel van het er uit halen en er opnieuw indoen van de grafische kaart...

m.v.g. Mcdeath

p.s. heb je jezelf wel eerst ontladen voordat je je geheugen eruit ging halen??

huidige opstelling

• ShellGhost
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:44:
hoe kan ik dat doen als er geen beeld is? want er zit ook geen vga op mijn moederboord

HALLELUJA ik aanbid de computer god. hij doet het weer. het geheugen stikje zat er half in en op de een of andere manier ging de pc dus geen beeld maken. zucht zucht zucht. daar schut ik ff 300 euro van mijn schouders
Mazzelaar... :)

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-07 22:13
waarom denken noobsde wat minder gevorderde pc gebruikers altijd dat hun beeldscherm of videokaart kapot is al hij geen beeld geeft :S

Verwijderd

Topicstarter
dat denk ik niet
ik vraag het
Pagina: 1