[Flash] Video importeren + interlaced

Pagina: 1
Acties:

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11-2025

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Ik probeer een aantal files te importeren en met Chroma Key te spelen.

Ik heb een aantal Quicktime filmpjes met Alpha channel en dat lukt me al aardig om dit in flash te krijgen. Alleen is de video interlaced en zie ik dus rare streepjes in mn export :(

Ik heb flink gezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik dit moet deinterlacen. Heeft Flash deze optie of moet ik terug naar de productie maatschapij ?

Ja man

Verwijderd

Even met premiere aan de slag denk ik, deinterlace aanzetten bij het exporteren.

Hoe krijg je de boel met alpha channel in Flash? /me wil dat ook gaan doen. Vond 'n tutorial waarbij 't filmpje als png-sequence geexporteerd werd, en vervolgens in Flash weer aan elkaar geknoopt. Zou mooi zijn als daar een makkelijker manier voor is.

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Ik heb het bij een productiemaatschappij in Quicktime met Alpha kanaal laten knallen.

Alleen is het wel interlaced, ze zeiden dat ik het zo kon importeren en verwerken :(

ff zoeken nog :)

Ja man

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

deinterlacen moet je in afx, premiere etc. doen, niet in flash. Virtual dub kan het ook. Dit is een falen van de productiemaatschappij. (as usual ;) )

Stoer; Marduq

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Hmmm Virtualdub snapt niks van Quicktime :(

Premiere maar ff halen dan, laten we hopen dat de trial dit voor me kan fixen :D

[ Voor 94% gewijzigd door BierPul op 25-04-2006 18:13 ]

Ja man