Hallo,
Ik heb een CAP V3.0 server gekoppeld aan een HIpath4000 PBX.
Op een client PC heb ik CAP TAPI service provider geinstalleerd en geconfigureerd. Als ik nu in Outlook 2003 deze TAPI link selecteer kan ik met mijn toestel bellen, maar als ik "End call" aanklik of de hoorn neerleg geeft hij een foutmelding :
"An internal error occurred in the automatic phone dialer. Close the Dial Phone dialog box, and then open it again"
Ik heb op deze melding gezocht en heb de melding meerdere keren gevonden op microsoft sites. Het lijkt niet afhankelijk van de koppeling maar in OUtlook zelf te zitten. Ik vind geen oplossing alleen de volgende melding :
"Outlook 2000 does not support the full functionality of the Microsoft Windows 2000 Telephony Application Programming Interface (TAPI) 3.0 driver. It only works with the Unimodem 5 Service provider and an analog modem device"
begrijp ik het goed dat MS Outlook niet full compatible is met MS TAPI 3.0?
Met Phonedialer van windows zelf kan ik wel probleemloos bellen, verbreken en dergelijke, alleen daarmee kan ik de contacts van Outlook niet gebruiken
heeft iemand deze melding eerder gezien en en eventueel opgelost?
[
Voor 9% gewijzigd door
eatme op 25-04-2006 16:26
]
NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…