[VB.NET] pagina onderscheiding in richtextfield

Pagina: 1
Acties:

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01-2025
Is het mogelijk om pagina onderscheiding in richtextfields aan te brengen, of dit op een andere manier op te lossen, het is voor in een texteditor, en het liefst zou ik zoiets als in word hebben, maar ik weet niet of dit op een 'makkelijke' manier is op te lossen. (btw mocht er een functie voor zijn die van msoffice moet worden genomen, dan kan dit niet, het moet 'zelf ontwikkeld' zijn)

thnx TooST!

This space for rent. Serious inquiries only please.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waar heb je naar gezocht? Wat heb je zelf al gevonden? Wat was daar niet goed aan? Waarom niet? Wat stel je je precies voor? Heb je zelf al relevante code? Lees Programming Beleid - De "quickstart" eens door.

Met zo'n topicstart als deze willen en kunnen we je niet helpen verder. We zijn hier geen snelle quickfix service. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01-2025
jah sorry, ik heb gegoogled op:

vb.net page sepparation in richtextfield(rtf) (en verschillende versies hiervan) met geen goed result
waar ik wel zelf aan dacht is een rtf vaste lengte en breedte te geven (A4 afmeting), en doormiddel van een knopje of zoiets een volgende rtf, dus volgende pagina, te creeren. (dit zou ook kunnen doormiddel van een control enter ofziets), maar dit lijkt me een beetje omslachtig, helemaal wanneer je dit wilt printen, misschien is hier ook een oplossing voor maar zoveel kennis heb ik nog niet.

This space for rent. Serious inquiries only please.