Hallo, ik heb al even zitten zoeken maar ik vind geen antwoord op mijn vraag. Ik heb hier een optiplex GX620 van dell met 512mb DDR2 geheugen in. Maar windows toont mij 1024mb. Is dit normaal? En is dat effectief adresseerbaar geheugen?
mb -> MB
heb je gechecked met CPU-z of Everest of je je misschien vergist en het een bankje van 1024MB is?
heb je gechecked met CPU-z of Everest of je je misschien vergist en het een bankje van 1024MB is?
[ Voor 10% gewijzigd door -ErikE- op 25-04-2006 16:05 ]
Bij DELL kun je in de BIOS ook zien hoeveel MB erin zit.
There is no knowledge, that is not Power!
Misschien een domme opmerking, maar het lijkt me een redelijk nieuwe machine en dell heeft toch zo'n aanbieding zodra je online besteld geheugen * 2?
Het is ook goed mogelijk dat je kijkt bij taakbeheer rechtsonderin (daar staat bij mij zelfs 3 gig, zit de pagefile ook bij) terwijl ik er maar 1GB in heb zitten.
Het is ook goed mogelijk dat je kijkt bij taakbeheer rechtsonderin (daar staat bij mij zelfs 3 gig, zit de pagefile ook bij) terwijl ik er maar 1GB in heb zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door Alternativ op 25-04-2006 16:12 ]
alternativ
Verwijderd
Swap File hoogstwaarschijnlijk, CPU/Z en Everest zijn je vrienden en Windows Taakbeheer je enemy.
Je kan ook kijken bij Systeem in het Config Scherm.
Je kan ook kijken bij Systeem in het Config Scherm.
Er staat letterlijk in de FAQ hoe te zien hoeveel RAM er in je systeem zit (en bovendien wat en hoeveel je erbij kunt doen):
PMG FAQ
Verder post je in je topicstart zo goed als geen specs. Dat is hier de bedoeling niet, dit is GoT, geen helpdesk, we verwachten wel wat meer eigen inzet voor je post
PMG FAQ
Verder post je in je topicstart zo goed als geen specs. Dat is hier de bedoeling niet, dit is GoT, geen helpdesk, we verwachten wel wat meer eigen inzet voor je post
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()