Toon posts:

Error 401: Authorization Required, alleen op mijn PC!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Breek al een paar dagen mn hoofd op een vreemd probleem. Heb een paar weken geleden mijn computer opnieuw geinstalleerd na aanschaf van een nieuw MB en HD, sindsdien zit ik met en probleem.

Ik ben werkzaam voor een website waar ik dagelijks in moet loggen op de developmental site om dingen te kunnen uploaden e.d. Dat lukte voorheen altijd zonder problemen. Nu kan ik echter niet meer inloggen. Als ik naar de site ga en het pop-up schermpje verschijnt waarop ik m'n gegevens moet invullen, pakt 'ie m'n pasword niet. Na 3x proberen krijg ik dan telkens een scherm met:

Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Apache/2.0.55 (FreeBSD) PHP/5.1.2 Server at ***.*******.nl Port 80

Het vreemde is dat mn baas op zijn computer met mijn gegevens WEL kan inloggen. Heb ook geprobeerd met zijn gegevens via mijn computer in te loggen maar dat lukt ook niet. Het probleem zit dus duidelijk ergens in mijn computer.

Wat ik al gedaan heb:

* Firewall uitgezet
* Virusscanner uitgezet
* Pop-Up Stopper uitgezet
* Laatste Windows Updates geinstalelerd (ik draai XP + SP2)
* Tijdelijke Internetbestanden/cahche geleegd
* Cookies verwijderd

Maar niets werkt. Ik word er echt helemaal krankjorum van want ik kan niets doen zo. |:(

Ik weet dat ze vorige week proefgedraaid hebben met de site en dat 'ie een paar dagen off geweest is, weet niet of dat samen kan hangen.

Hoop dat jullie iets weten (bepaalde poorten die niet openstaan ofzo? Andere instellingen? )

Tnx alvast, -x- jackie

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Heb ik ook eens gehad: lag toen aan foute keyboardindeling. Andere keer gewoon vergeten caps-lock uit te zetten 8)7

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Verwijderd

Topicstarter
:D Ik heb echt geen idee wat ik nou precies gedaan heb maar all the sudden werkt het weer. Heel vaag. heb effe opnieuw opgestart nadat ik al die handelingen verricht heb en nu kan ik ineens wel inloggen.

Misschien toch ietsmet de cache geweest ofzo, geen idee. Nou ja,. dan kan deze weer dicht dus. :P

Sorry voor het oponthoud :P