ik heb nu (zie sig) en over 3 weken met ik een nieuwe computer kopen omdat me pa die voor zijn werk moet hebben nu gebruikt hij hem er niet voor (werken dan) maar we willen natuurlijk wel lekker gamen nu is de vraag wat kan ik het beste doen ? een dondervogel of een intelbakje ? graag een replietje
stomme vraag!!
natuurlijk een tbird 1100!!
veeeeel betere prijs/prestatie verhouding
nee er meteen 256mb ram in
op een abit k7ta bordje
natuurlijk een tbird 1100!!
veeeeel betere prijs/prestatie verhouding
nee er meteen 256mb ram in
op een abit k7ta bordje
oh ik vind het geen stomme vraag want als je kijk wat ik al heb zit je met bijna twee identieke computers en dan dacht ik eraahn een PII te nemen om niet voor de geen 2 dezelfde systemen te hebben
De prijzen van Intel gaan omlaag, en nu wordt intel dus weer interessant
AMD.. puur en alleen om de prijs... 
AMD is gewoon veel goedkoper. Oh en die prijsverlaging van Intel maakt het nog steeds NIET goedkoop en AMD komt morgen ook met een prijsverlaging
AMD is gewoon veel goedkoper. Oh en die prijsverlaging van Intel maakt het nog steeds NIET goedkoop en AMD komt morgen ook met een prijsverlaging
Verwijderd
Tja, maar sommige mensen, zoals ondergetekende, vindt dat kwaliteit geld mag kosten...Op woensdag 24 januari 2001 23:07 schreef IceStorm het volgende:
AMD.. puur en alleen om de prijs...
Nee, ik zeg niet dat Intel beter is dan AMD, alleen dat je niet puur naar geld moet kijken bij dit soort processoren.
Als je je computer gaat gebruiken voor zware applicaties of kritieke taken, dan zou ik voor Intel gaan. Wil je spellen spelen, dan zou ik voor AMD gaan.
Ben het helemaal met VipTweak eens. Daarbij komt nog dat een Intel chipset (i815) beter is als een ViA. Als je van tweaken houdt zal het verschil niet zo groot zijn (en moet je vooral voor AMD gaan). Ik mag graag tweaken, maar om telkens mijn drivers up te graden, en allerlei patches te installeren vind ik een teken van zwakte van de hardware. Ik wil vooral een superstabiel en compatible systeem.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
De PIII om nou eindelijk eens een goede vergelijkende test te kunnen wat nu sneller is je TB systeem of de PIII
Ik ben het helemaal met het bovenstaande eens, AMD heeft leuke CPU's, maar jammer genoeg geen goede en betrouwbare chipsets.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Vreemd.. die van mij is zo stabiel als een huis
Ga voor de TB.
De Thunderbird en de PIII zijn aan elkaar gewaagd.
Maar een 1,1 GHZ TB is zeker sneller dan een PII en een stuk goedkoper.
De Thunderbird en de PIII zijn aan elkaar gewaagd.
Maar een 1,1 GHZ TB is zeker sneller dan een PII en een stuk goedkoper.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Neem gewoon de Thunderbird, in een non-oc-ed systeem is ook AMD superstabiel, nu in mijn oc-ed systeempje ietsje minder, maar wel nog stabiel
Verwijderd
Om even een puntje uit de weg te ruimen.
Ik vindt dat een systeem stabiel is, als je er nooit gedonder mee krijgt. Dat je gewoon een andere PCIkaart in je slot kan stoppen en dat het werkt. Mijn computer liep nooit vast, totdat ik op VIA overstapte. De geheugenoverhead is te klein en de IRQ's worden niet zo goed verdeelt als de Intel BX/815 dat doet.
De Thunderbird is een goeie processor, maar zolang VIA de chipsets maakt....Jammer dat de AMD 760 lager uit de test komt dan de VIA 133A.
Een systeem dat je in een winkel koopt is natuurlijk stabiel, maar is ie dat ook als je de configuratie wijzigt?? Meestal niet.
Ik vindt dat een systeem stabiel is, als je er nooit gedonder mee krijgt. Dat je gewoon een andere PCIkaart in je slot kan stoppen en dat het werkt. Mijn computer liep nooit vast, totdat ik op VIA overstapte. De geheugenoverhead is te klein en de IRQ's worden niet zo goed verdeelt als de Intel BX/815 dat doet.
De Thunderbird is een goeie processor, maar zolang VIA de chipsets maakt....Jammer dat de AMD 760 lager uit de test komt dan de VIA 133A.
Een systeem dat je in een winkel koopt is natuurlijk stabiel, maar is ie dat ook als je de configuratie wijzigt?? Meestal niet.
Verwijderd
AMD is zelf oc'ed super stabiel tenminste hier..maar je moet toch voor de PIII gaan gewoon kijken wat nu echt in de praktijk beter is een AMD of een PIII!
Verwijderd
KIJK NAAR WARA JE HET VOOR GAAT GEBRUIKEN INTEL DOET HET ERG GOED IN GRAFISCHE PROGRAMMA'S DUS DAT KAN EEN REDEN VOOOR EEN KEUS ZIJN
P.S. KAN BIJNA NIET WACHTEN TOT IK ME AMD 1200 HEB MMMM WAT EEN LEKKER VLOT PC'TJA ZAL IK HEBBEN
P.S. KAN BIJNA NIET WACHTEN TOT IK ME AMD 1200 HEB MMMM WAT EEN LEKKER VLOT PC'TJA ZAL IK HEBBEN
Verwijderd
wil je een stabiel systeem?
tip: kijk dan eerst naar het moederbord en het geheugen wat je gaat gebruiken als je een athlon neemt: Met die twee goed in orde heb je geen probs.
Neem bijv. een A7V en siemens geheugen o.i.d.
Neem bijv. geen Abit KT7 en noname blabla
tip: kijk dan eerst naar het moederbord en het geheugen wat je gaat gebruiken als je een athlon neemt: Met die twee goed in orde heb je geen probs.
Neem bijv. een A7V en siemens geheugen o.i.d.
Neem bijv. geen Abit KT7 en noname blabla
* Ronald verwijderd de capslock van dirkster zijn keyboard. (rustig het is beter leesbaar zonder caps)
Werty A7V draait bij jouw probleemloos aan je reaktie te zien. maar je hoort om de havenklap groto problemen met ook dat bord.
MSI k7t pro 2a /(of beter turbo
) met Tbird 1200 lijkt me beter. gewoon omdat dit bord makkelijker en stabieler is.
Werty A7V draait bij jouw probleemloos aan je reaktie te zien. maar je hoort om de havenklap groto problemen met ook dat bord.
MSI k7t pro 2a /(of beter turbo
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Juist wel een Abit kt als je een AMD wilt en met bagger geheugen zoals ik dat heb, loopt echt als een trein..op een gewone KT7 dus de 100Mhz versie loopt ie hier op 111 Mhz fsb en multiplier van 9 = 1000 en ik heb echt drek geheugen ...merkloze meuk...maar het is superstabiel
Pagina: 1