Toon posts:

amilo m1437g xp prof

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi weet vrij wienig van comps maar moet dit tog eff vragen ,heb een hyjacker op me laptop ggehad
ging naar de winkel een kreeg 2 opties 1of windows eraf 2of hyjacker weg koos voor de goedkoopste
oplossing dat was dus kan het al raden win er af nu krijg ik het er niet meer op ,heb namelijk geen drivers geen restore disk,,
heb al naaar siemens center gebeld maar hun kunne me niks leveren want heb deze laptop overgekocht zonder sirienummer

mijn vraag is nu :
heb een usb flopie drive gekoht heb genoeg floppies,
kan iemand mij de specifieken drivers geven die ik nodig heb om win xp prof .
wil grraag dit probleem wel oplossen door middel van drivers of flop en normalen win xp prof op cd
want op andere manieren gaat me egt niet lukken tenzij iemand mij alles kan en klaar kan door sturen

alvas bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik snap weinig van je verhaal want je typt echt heel lastig.
Je kan Windows XP gewoon opnieuw installeren op je laptop. Die drivers komen later wel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
SATA drivers? (Van VIA geloof ik)

Verwijderd

ik snap ook niet erg veel van je uitleg....

in ieder geval, om een nieuwe win xp te installeren:

je laptop cd-drive instellen als eerste boot device, win xp cd erin, opstarten en instructies volgen. Vrij simpel allemaal.

je haalt de juiste drivers af op de site van de fabrikant met behulp van een andere comp, zet die op een cd'tje.

eenmaal de winxp volledig is geinstalleerd -> drivers installeren http://www.fujitsu-siemen...cation.html?LNG=EN&ID=149

klaar

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 14:03 ]

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:59
Ik heb weinig ervaring met Siemens, maar aangezien het een merk pc is krijg je er toch een herstel cd bij? Of heb je hem overgekocht zonder extra software? Tja dan kom je niet ver...

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Sorry dit is niet de manier om een topic te openen op GoT, bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.