[WiFi] WEP kraken onder windows

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-04 09:19

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik zit hier nu al gisteravond de hele avond naar te researchen en deze ochtend. Ik lijk het niet te kunnen vinden.

Ik ben bezig met security testen en wil proberen de WEP van m'n router te kraken. Ik heb een linksys WRT54g router en 2 WiFi NICs in m'n laptop.
Afbeeldingslocatie: http://image.compusa.com/prodimages/9/7ae71888-8bc6-11d7-a10d-00805fbbb715.gif
De SMC2635W

En ook nog een ingebouwde Broadcom 802.11g.

Nou gebruik ik

<!-- Aircrack, een verzameling tools die van origine op linux gebasseerd zijn, maar naar windows geport zijn. Zodra ik airodump run -- de eerste stap in het process -- blijkt dat geen van de twee kaarten die ik heb voldoet aan de gestelde eisen. Ik word hier naar geredirect waar een lijst staat met compatible hardware. Geen van mijn twee NICs staat er tussen.

Vervolgens was ik de chipset gaan uitzoeken en blijkt dit een ADM8211 te zijn. Met googlen op adm8211+airodump kwam ik hier op uit. Om te citeren (het lijkt down en dit moest al uit de cache van google):
For any one who might care,

After lots of research and ease of use issues for wep cracking; I found a wep cracker for windows that suports 99.999% of cards out there; is easy to use and works in windows.

http://www.michiganwireless.org/tools/aircrack/

Check for updates here
http://www.cr0.net:8040/

All of the cheep pcmcia or pci cards have an adm8211 chipset (Many manufactures use this) it is knowen as:

# Hermes / Prism2 : Agere driver (old; I own a DWL-650 with the prism2 chipset)
http://www.agere.com/mobility/wireless_lan_drivers.html

# Atheros / Realtek : WildPackets drivers (new; any thing with "adm8211" chipset)
http://www.wildpackets.com/support/hardware/airopeek

Cards i own with this are (xtrasys, encore, lanready) all of which are dirt cheep at pricewatch. (either pcmcia or pci; I will say it again "adm8211"). I would suggest buying xtrasys if you have a choice.
Zoals te zien is kan je blijkbaar Wildpacket drivers downloaden, en dat is vervolgens precies de link die je krijgt van Aircrack.
-->
F_J_Knip het keurige verhaal dat helaas vooral is te misbruiken. Verder overigens een voorbeeld van hoe een topicstart zou kunnen en moeten zijn :*

Alleen kan ik op de site vervolgens niks met de links die daar staan.

Kortom, welke nerdwerkkoning weet hoe ik dit moet oplossen???? Ik kom er echt even niet meer uit..

Alvast onwijs bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 25-04-2006 13:27 ]

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Lees de Faq eens, daar staat het perfect uitgelegd :/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waarom zou je zoiets willen? Het omzeilen van beveiligingen is ook iets waar we hier op GoT doorgaans niet aan meewerken, zoals niels88 al suggereert. Registratievoorwaarden en faq

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Tsja, dan moet je gewoon een prism kaartje kopen. dan zal het waarschijnlijk wel werken.
welke dat zijn weet ik echter niet.
trouwens, het kan zijn dat de moderators hier een beetje kribbig op reageren, want dit soort topics kan nl. erg goed misbruikt worden en zo.

Copy.com

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
sanfranjake schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:20:
Waarom zou je zoiets willen? Het omzeilen van beveiligingen is ook iets waar we hier op GoT doorgaans niet aan meewerken, zoals niels88 al suggereert. Registratievoorwaarden en faq
tsja, redelijk simpel: je bent security consultant, en je wil wat bijspijkeren. ik zit thuis zelf ook rustig dingetjes uit te proberen, alleen wel op m'n eigen spullen.

ik ben echter wel van mening dat 99% van de sites genoeg informatie bieden om dit type tools werkend te krijgen, en dat het niet nuttig is om mensen die niet weten hoe ze aan dit soort software kunnen komen, wijzer te maken dan ze al zijn.
dus aan de TS zou ik zeggen, ga zoeken op het net, en gij zult vinden.

Copy.com

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie sanfranjake. Je kunt gewoon de router terug zetten naar de factory defaults als je het wachtwoord bent vergeten. Andere manieren zijn er enkel om te misbruiken ;)

edit: security consultant etc: tuurlijk. Je eigen Windows of je eigen site hacken mag van mij ook best. Maar dat betekent niet dat we op GoT er mee willen / kunnen helpen. Al was het maar omdat die duur betaalde consultant onze hulp niet nodig heeft en omdat de scriptkiddies waar die consultant tegen wil verdedigen juist meeluisteren :P

[ Voor 51% gewijzigd door F_J_K op 25-04-2006 13:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.