Ik zit met het volgende probleem. Voor school moet ik een mixer maken die 2 bronnen met elkaar mixt (bij elke bron kan je kiezen uit 3 samples). Elke bron moet individueel geregeld worden qua volume/pan/play/stop. daarnaast nog een master volume
Ik kijg het alleen niet voor elkaar dat deze het individueel doet, hij pakt steeds beide bronnen. En als je dan de 2e fader pakt zet hij het geluid eerst op het niveau van de tweede fader alvorens naar deze te houden. in fiete zit je nu dus met 3 Master fader.
Ik heb al gezocht hier op GoT en andere Flash sites; waardoor ik erachter kwam dat ik MC's moest aanmaken. dat heb ik dus gedaan, maar nog steeds hetzelfde resultaat
de code in de eerste layer:
de code van slider 1
en slider 2
Ik kijg het alleen niet voor elkaar dat deze het individueel doet, hij pakt steeds beide bronnen. En als je dan de 2e fader pakt zet hij het geluid eerst op het niveau van de tweede fader alvorens naar deze te houden. in fiete zit je nu dus met 3 Master fader.
Ik heb al gezocht hier op GoT en andere Flash sites; waardoor ik erachter kwam dat ik MC's moest aanmaken. dat heb ik dus gedaan, maar nog steeds hetzelfde resultaat
de code in de eerste layer:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| _root.createEmptyMovieClip("soundMC", 1);
mySound = new Sound(soundMC);
mySound.attachSound("water");