Winamp reageert nauwelijks

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik een mp3 afspeel met Winamp (2.7) op m'n laptop (p133,32Mb) reageert Winamp enorm traag. als ik bv het volgende nummer wil horen duurt het ongeveer 10-15 seconden voordat winamp reageert. Het is een nieuwe install op een nieuw geinstalleerd OS (Win98 SE). Als er geen mp3 speelt is alles OK.

Ik heb de opties die geboden worden in preferences al geprobeerd, maar dit heeft geen effect. Zou wellicht een oudere release van Winamp uitkomst kunnen bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 20:42
Je hebt niet toevallig een crossfading plugin geinstaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:40

Byteripper

The bytes make the rip.

Misschien heb je nog een aantal processen op de achtergrond draaien? (check met CTRL+ALT+DEL).

Anders is je lappie denk ik toch net wat te traag voor het afspelen van MP3's...

Wat je ook kunt doen is de MP3 decoder plugin van Winamp op een iets slechtere kwaliteit instellen. Dat scheelt meestal ook wel.

Byteripper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een autistische winamp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24
Misschien je buffer grootte iets te groot. Brobeer die instellingen eens te wijzigen.
Hielp bij mij in ieder geval. Anders een wat oudere versie van WinAmp opscharrelen :)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:08
probeer het is met een oude winamp (die gebruikt nog niet zo veel geheugen of zie een eenvoudige player te vinden
zijn er zat van en als je een dos player weet te vinden kan je ze helmaal goed afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 23:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Je hebt niet toevallig een crossfading plugin geinstaleerd?
Nee, dit was enkel een voorbeeldje. Als ik het geluid harder/zachter wil doen of da balance wil veranderen reageert Winamp net zo slecht.

Ik zal kijken of ik een oudere versie kan opscharrelen. (dat wordt weer gohst images doorspitten).

Bedankt voor de reakties all!:)
Pagina: 1