Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik heb net een aantal dingen van ati gedownload.
- 6-4_encoder_31959
- 6-4_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_31959
- cat-uninstaller
- dotnetfx
Dus ik zal eerst dotnet installeren, dan cat uninstaller gebruiken dan - 6-4_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_31959 installeren en dan de encoder.
Grappig, alles komt van de officiele pagina's en AVG ziet ze alle 4 als virussen.
//edit2
Ik heb net 6.4 gedownload, met cat-uninstaller de vorige versie verwijdert. En dus 6.4 geinstalleerd, ik zie nog steeds geen temps. En als ik dubbelklik op de ATI CCC shortcut in mijn tasktray dan zie ik eerst het splash scherm van CCC en dan 2 sec wordt mijn beeld zwart en dan start CCC op.
Gedoe, ik kan toch wel mijn temperatuur uitlezen!
[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 25-04-2006 12:38 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het zit er toch wel op?
Ik ga nu eens kijken wat die Omega drivers zijn misschien dat ik daar wat aan heb.
//edit.
Omega drivers hebben ook niets geholpen, ik heb Ati Tray Tool gedownload, daar zie ik wel de temperatuur in. Dus dat werkt dan wel.. raar.
[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 25-04-2006 18:23 ]