Ik ben een formulier aan het bouwen dat uit meerdere schermen bestaat. Ik her-post de velden van vorige formulieren steeds opnieuw, en verwerk ze pas aan het einde met een formhandler. Tot zover geen probleem. Nu moet op het eerste form een bestand kunnen worden geselecteerd dat aan het toe te voegen record kan worden gehangen. Het reposten van een file lukt me echter niet. Is dat ook mogelijk?
Lijkt me niet, je kan niet automatisch een bestand selecteren in een <input type="file" ../>. Ik zou een sessie ID aanmaken en de file opslaan met als naam de sessie ID (na stap 1), opslaan in een temp directory, en de files die hierin staan na 1 uur verwijderen.
Zoiets
Zoiets
Ik heb het al opgelost. De fileupload heb ik maar op het allerlaatste formulier geplaatst, dus nu is het geen probleem meer. Ik vind het niet zo netjes om tijdelijk files te uploaden.Blue-eagle schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:14:
Lijkt me niet, je kan niet automatisch een bestand selecteren in een <input type="file" ../>. Ik zou een sessie ID aanmaken en de file opslaan met als naam de sessie ID (na stap 1), opslaan in een temp directory, en de files die hierin staan na 1 uur verwijderen.
Zoiets
Christiaan schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:22:
[...]
Ik heb het al opgelost. De fileupload heb ik maar op het allerlaatste formulier geplaatst, dus nu is het geen probleem meer. Ik vind het niet zo netjes om tijdelijk files te uploaden.
offtopic:
Je site draait niet erg best. Meer dan de helft van de pagina's doen het niet.
[ Voor 7% gewijzigd door HawVer op 25-04-2006 12:45 ]
http://hawvie.deviantart.com/
HawVer schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:45:
[...]
offtopic:
offtopic:
thnx. gevolg van een tabel met een beetje te grote ID
maar dat is opgelost.
thnx. gevolg van een tabel met een beetje te grote ID