Toon posts:

[Powerpoint 2003] Presentatie locken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allen,

Ik moet binnenkort een presentatie geven in een zaaltje op school, en ga hiervoor mijn laptop gebruiken. Ik zal deze neerzetten, en zelf wat rondlopen (onze school is redelijk klein, dus diefstal is niet het probleem).

Maarnu, de bedoeling is dat de show de hele tijd doorgaat, en ik wil niet hebben dat mensen even leuk uit die show gaan en op mijn laptop dingen gaan doen. Is het mogelijk om de show op een of andere manier te "locken", en alleen met een bepaalde toetsen-combi eruit te gaan? Ik had al een optie "kiosk show" (oid) gevonden,maar op de een of andere manier bleef die (erg) lang bij de eerste slide. Ik heb ook openoffice ter beschikking, als het daarmee wel kan.

Alvast bedankt,
Roemer

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 18:53

JohnD

Bernd

je kan eventueel je ppt converteren naar een screensaver en die laten draaien met de optie "met een wachtwoord beveiligen" aangevinkt.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er zit niet echt een optie voor in. Wat je wel zou kunnen doen is c:\program files\microsoft office\office11\powerpnt.exe als shell instellen voor een gebruiker?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
de methode van SunStorms_sletje is denk het handigst en makkelijkst, bedankt!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

sanfranjake schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:54:
Er zit niet echt een optie voor in. Wat je wel zou kunnen doen is c:\program files\microsoft office\office11\powerpnt.exe als shell instellen voor een gebruiker?
Daarmee kunnen ze nog steeds de presentatie stop zetten, wijzigen, leeghalen of zelfs verwijderen. Lijkt me niet echt een oplossing in dit geval.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]