Toon posts:

Ik snap die Moderators niet!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doe je een paar fatsoenlijk posts om mensen te helpen, krijg ik een zooi '-1 overgewaardeerd' over me heen.

Volgens mij kijken die lui gewoon naar je karma (Die bij mij niet zo hoog is) is als ie laag is gooien ze er zo een -1 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Als je het over moderators in het algemeen hebt: 'IEDEREEN' op T.net kan modereren.

Iemand die een paar puntje teveel heeft, en niet echt serieus is doet hetgeen jij in je post beschrijft.

't is aan te raden dit soort 'misbruik' hier te melden, aangezien de meeste mensen die hier komen wel serieus zijn.

(de meeste gebruik ik 'just in case')

Linkjes daar de betreffende draden/posts zijn dan wel practisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
'Master Soron' in deze thread. Twee reacties die misschien +2 verdienen ipv +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Dan hebben we het ook over en draad zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik had er al aardig wat minpuntjes vergeven 8-)
edit:
O ja, het is wel een beetje paranoia om er van uit te gaan dat er moddereters zijn die het profile v/e poster checken om te zien of de persoon in kwestie al dan niet puntjes verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet speciaal om die posts van mij, maar in het algemeen.

Ik deed laatst een keer een fatsoenlijk post geven ze me een 'troll', en ik wist niet eens waarom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 21:45 schreef Soron het volgende:
Doe je een paar fatsoenlijk posts om mensen te helpen, krijg ik een zooi '-1 overgewaardeerd' over me heen.

Volgens mij kijken die lui gewoon naar je karma (Die bij mij niet zo hoog is) is als ie laag is gooien ze er zo een -1 in.
Ik check bij het modden NOOIT een profile van de poster, dat lijkt me niet de weg van het modden.
Ik check wel eens profiles, maar dat staat los van mijn moderaties, zou een lekker bende worden: de rijken worden rijker, de armen armer.
Pagina: 1