Hallo,
ik heb een site met ongeveer 5000 leden en daar verstuur ik ongeveer 1x p/maand een nieuwsbrief naar toe. Maar op de manier hoe ik het nu doe loopt het script vast, het script is eerst ongeveer minuutje bezig en dan krijg ik een pagina te zien van "Deze pagina kan niet gevonden worden."
Dit komt denk ik doordat het script te lang bezig is om al die emails naar al die gebruikers te sturen, dus ik heb op php.net een functie gezocht zodat dit wel kon en toen kwam ik uit op: set_time_limit();
Deze functie heb ik bovenaan staan met een waarde van 300, maar dit maakt geen verschil uit.
Het nieuwsbrief verstuur script ziet er ongeveer zo uit:
Weet iemand wat ik aan mijn script om moet aanpassen zodat het script niet halverwege vastloopt?
alvast bedankt,
bartosiej
ik heb een site met ongeveer 5000 leden en daar verstuur ik ongeveer 1x p/maand een nieuwsbrief naar toe. Maar op de manier hoe ik het nu doe loopt het script vast, het script is eerst ongeveer minuutje bezig en dan krijg ik een pagina te zien van "Deze pagina kan niet gevonden worden."
Dit komt denk ik doordat het script te lang bezig is om al die emails naar al die gebruikers te sturen, dus ik heb op php.net een functie gezocht zodat dit wel kon en toen kwam ik uit op: set_time_limit();
Deze functie heb ik bovenaan staan met een waarde van 300, maar dit maakt geen verschil uit.
Het nieuwsbrief verstuur script ziet er ongeveer zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <? ob_start(); set_time_limit(300); include('includes/config.php'); $select = mysql_query("SELECT * FROM gebruikers"); while($list = mysql_fetch_object($select)) { mail("$list->email", "Gratiz Webtoolz - $onderwerp", " Hallo $list->naam,<br> <br> $bericht <br><br> Met vriendelijke groet,<br> <br> Webmaster GratizWebtoolz.nl<br> <a href='$siteurl' target='_blank'>$siteurl</a><br> <br> Let op: Dit is een automatisch verstuurde email, u kunt hier niet op reageren! ", "From: GratizWebtoolz<noreply@gratizwebtoolz.nl>\r\nReturn-path: noreply@gratizwebtoolz.nl\r\nContent-type: text/html; charset=iso-8859-1"); } ob_end_flush(); ?> |
Weet iemand wat ik aan mijn script om moet aanpassen zodat het script niet halverwege vastloopt?
alvast bedankt,
bartosiej