Toon posts:

Back-up software

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand een back-up programma waarvan je zegt, dat is een superprogramma en raad ik je aan?

Mvg, Cees

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 23:03
ntbackup?
nee serieus.. ligt eraan wat je wilt backuppen en waarop. Kijk eens voor Verital Backup exec dat gebruiken wij voor onze servers.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om belangrijke data zoals documenten e.d.
Het zal ± 10 tot 15 gb zijn (onbewerkt)...

mvg, Cees

PS het gaat om win2k3 server standard

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 16:55
Wat is je budget? Moet het 1 server backuppen of meerdere? Waar gaat je eigen voorkeur naar uit? Waar moet het naartoe backuppen? Kortom, meer info mag wel ;)
Maar toch mijn favoriet is Brightstor en hier gebruiken we TSM op zich een mooi pakket maar redelijk ingewikkeld.

Verwijderd

Hier kunnen we natuurlijk helemaal niks mee. Iedereen heeft zo z'n eigen wensen en eisen voor backup programma's en wat je normaal gesproken doet (en dat zien we op got ook graag) is een aantal programma's uittesten en vervolgens posten waarom bepaalde programma's wel of niet aan je eisen voldoen. Dit is veel te mager voor een topicstart en een opsomtopic zien we niet zitten :) Ga dus eerst eens een lijstje maken met je wensen. Voor simpele backupoplossingen voldoet ntbackup maar wil je meer dan zijn er een hoop andere vendors. Ik ga dit topic sluiten :)

Dit topic is gesloten.