Ik wil voor in de keuken/woonkamer een computer hebben die ik grotendeels via touchscreen wil gaan bedienen. Met dit systeem wil ik makkelijk aan informatie komen (i-net).
En ik heb een Squeezbox die ik er onder andere mee wil gaan besturen (dit werkt via een webinterface dus dat moet geen probleem zijn).
Er gaat ook een webcalender (of iCal) op draaien.
Op zich is dit allemaal geen probleem maar ik moet wel zeker weten of de touchscreen aansturing wel werkt op een Mac mini.
Deze monitor heb ik op het oog:

LG TFT L1730SFK 17''TFT, Touchscreen
In de manual die je kan downloaden daat dat de aansturing via USB gaat; geen probleem dus. Maar is het plug en play op OSX?
Als het echt niet wil werken dan ga ik op windows XP draaien. Maar liever niet.
Heeft iemand überhaupt een touchscreen op OSX draaiend? En wat zijn de ervaringen?
En ik heb een Squeezbox die ik er onder andere mee wil gaan besturen (dit werkt via een webinterface dus dat moet geen probleem zijn).
Er gaat ook een webcalender (of iCal) op draaien.
Op zich is dit allemaal geen probleem maar ik moet wel zeker weten of de touchscreen aansturing wel werkt op een Mac mini.
Deze monitor heb ik op het oog:

LG TFT L1730SFK 17''TFT, Touchscreen
In de manual die je kan downloaden daat dat de aansturing via USB gaat; geen probleem dus. Maar is het plug en play op OSX?
Als het echt niet wil werken dan ga ik op windows XP draaien. Maar liever niet.
Heeft iemand überhaupt een touchscreen op OSX draaiend? En wat zijn de ervaringen?