Toon posts:

Geen beeld bij DVI

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader heeft een nieuw tft'tje gekocht. Met VGA(d-sub) en DVI. DVI werkt dus niet. Als ik deze aansluit krijg ik gewoon geen beeld. VGA werkt uitstekend. De graka is een HIS ATI RADEON 9250 met vga en dvi. VGA werkt, DVI niet. Kan geen oplossing vinden. Iemand zo'n probleem gehad :?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:09
Moet je niet gewoon ff het source knopje op de TFT switchen ? :)

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-07 22:43
raar dat het niet werkt,

werkt het ook niet als je de computer opstart met de monitor op dvi?

ik draai ook DVI met 9250

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:06:
Moet je niet gewoon ff het source knopje op de TFT switchen ? :)
Source knopje???? Nooit van gehoord. Ik heb een BenQ. Geen idee of daar zo'n knop opzit.
In het menu kun je wel kiezen tussen d-sub en dvi. Zeg je DVi dan springt tie gewoon terug naar d-sub.(komt denk ik omdat die kabel er in zit.) Toen dacht ik dus dvi aan te sluiten en dan via dat menu dvi te kiezen. Maar die monitor blijft dan gewoon uit (standby). K kom nog niet meer in dat menu.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 22:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
pin_point schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:06:
raar dat het niet werkt,

werkt het ook niet als je de computer opstart met de monitor op dvi?

ik draai ook DVI met 9250
Hoe bedoel je dat precies? Als ik dvi kabel aansluit als de pc uit is en dan windows start dan doettie et niet.

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-07 22:43
wat voor een benq tft heb je? ik heb ook ook een benq en dat doe ik ook op DVI

--sorry voor het incomplete bericht--

[ Voor 40% gewijzigd door pin_point op 25-04-2006 12:01 ]

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 07:37

Beugelfles

I love rusty spoons

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:03:
Hallo,

Mijn vader heeft een nieuw tft'tje gekocht. Met VGA(d-sub) en DVI. DVI werkt dus niet. Als ik deze aansluit krijg ik gewoon geen beeld. VGA werkt uitstekend. De graka is een HIS ATI RADEON 9250 met vga en dvi. VGA werkt, DVI niet. Kan geen oplossing vinden. Iemand zo'n probleem gehad :?
Wat zegt het manual? zou toch wel iets over in staan. Troubleshooting, menuutje, instellingen. Bij mijn Iiyama kan je vanalles instellen in menu, waaronder input en dergelijke.

Iets in de vorm van input select: digitaal i.p.v. analoog

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:10:
[...]

Source knopje???? Nooit van gehoord. Ik heb een BenQ. Geen idee of daar zo'n knop opzit.
In het menu kun je wel kiezen tussen d-sub en dvi. Zeg je DVi dan springt tie gewoon terug naar d-sub.(komt denk ik omdat die kabel er in zit.) Toen dacht ik dus dvi aan te sluiten en dan via dat menu dvi te kiezen. Maar die monitor blijft dan gewoon uit (standby). K kom nog niet meer in dat menu.
Het source knopje doet natuurlijk niets meer of minder dan switchen tussen analog en digital..

Maar dat heb je al geprobeerd iig :P

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Je moet naar je videokaart config, dan kun je kiezen uit monitor 1 analoog en monitor 2 digitaal. Iig bij mijn nvidia menu is dat zo, ik kreeg eerst ook geen beeld maar moest gewoon even digitaal aanklikken en hij switchste over ..

Dus even bij je videokaart config snuffelen.

Verwijderd

Topicstarter
Arsenius schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:33:
Je moet naar je videokaart config, dan kun je kiezen uit monitor 1 analoog en monitor 2 digitaal. Iig bij mijn nvidia menu is dat zo, ik kreeg eerst ook geen beeld maar moest gewoon even digitaal aanklikken en hij switchste over ..

Dus even bij je videokaart config snuffelen.
Me vader heeft dan een Ati, maar kzal gaan zoeken.

Verwijderd

Ik zou toch ook kijken of je een inputswitch knopje hebt (dus niet in het menu).
Bij mij hielp dat namelijk.

Mogelijk moet je wel in het menu de inputselectie op manueel zetten. En een paar sec wachten nadat het (nog niet gevonden) knopje in hebt gedrukt.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:06

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
je videokaart geeft standaard maar op 1 output tegelijk weer als je in windows bent.. als je via DVI aangesloten hebt, heb je dan wel de D-SUB kabel eruit gehaald? Uit de videokaart dus... als dat ook nie helpt, dan moet je even je videokaart drivers eraf gooien en dan je pc uitzetten, alleen dvi aansluiten, en dan MOET het werken.. zoniet, is er of wat mis in je monitor of in je vga kaart... want zonder drivers, stuurt de videokaart beeld naar beide poorten.. heb je toevallig niet ook een tv-out aangesloten? want dat kan vaak niet samen met DVI..

Home Assistant Configuratie V&A

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk, het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voordat je hier post. GiG-GuY heeft het waarschijnlijk bij het juiste eind, je OS geeft op dit moment alleen beeld over je HD15 connector, iets wat je met logisch nadenken ook had kunnen verzinnen...
Bijna iedere zin heb je het over "denk ik", maar de resultaten daarvan zijn niet bepaald over naar huis te schrijven

En dan nog, als je post, wees volledig en verzorg je posts een beetje. Je geeft nergens aan om exact welk type TFT het gaat en de tenen krommen bij dit soort wartaal:

graka
springt tie
K kom
doettie et
Me vader
kzal

:X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.