|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Vandaag bij de Media Markt (Arena) stond de 350d zonder lens met een prijskaartje van 749 euro. Ik zeg tegen mijn vriendin: zo, die is ook duur, bij bol.com is hij 100 euro goedkoper, en krijg je er ook een lens bij. Gelijk een verkoper in mijn nek, haalt het prijskaartje weg, en zegt: "bij ons is hij met lens ook 649, als we niet eens goedkoper kunnen zijn als dat soort winkels...". Geen idee of ze hem ook echt weg doen voor die prijs.
Nee, doen ze niet. De MediaMarkt (overigns hier in de omgeving: Breda / Rotterdam) wil niet echt geloven dat het elders goedkoper is, totdat je concreet bewijs levert. Daarnaast concurreren de meeste 'echte' winklels niet met webwinkels, omdat ze daar toch niet tegenop kunnen.shadax schreef op zondag 07 mei 2006 @ 00:09:
Vandaag bij de Media Markt (Arena) stond de 350d zonder lens met een prijskaartje van 749 euro. Ik zeg tegen mijn vriendin: zo, die is ook duur, bij bol.com is hij 100 euro goedkoper, en krijg je er ook een lens bij. Gelijk een verkoper in mijn nek, haalt het prijskaartje weg, en zegt: "bij ons is hij met lens ook 649, als we niet eens goedkoper kunnen zijn als dat soort winkels...". Geen idee of ze hem ook echt weg doen voor die prijs.
offtopic:
Ik heb in Breda wel eens gevraagd waarom een bepaald artikel in Rotterdam een paar tientjes goedkoper was (dus ook bij de MediaMarkt); ik kreeg als antwoord dat ik hem dan voor die paar tientjes minder maar in Rotterdam moest gaan halen ... stelletje (*&*&^%^#$ ...
... Overigens heb ik in Rotterdam soortgelijke dingen mee gemaakt. Het is dat ze met aanbiedingen en DVDs erg goedkoop zijn, anders kwam ik er helemaal niet. 
Ik heb in Breda wel eens gevraagd waarom een bepaald artikel in Rotterdam een paar tientjes goedkoper was (dus ook bij de MediaMarkt); ik kreeg als antwoord dat ik hem dan voor die paar tientjes minder maar in Rotterdam moest gaan halen ... stelletje (*&*&^%^#$ ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Volgens Photozone is die 18-50 Sigma lens wel een tikkeltje beter dan de Canon 18-55.pven schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:24:
[...]
Volgens mij zit daar een iets ander objectief bij. Bij de 'echte' kit zit een 18-55, hier wordt een 18-50 genoemd.
Overigens kost de kit momenteel 749 euro bij Bol.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.