Toon posts:

aansluiten hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb de andere berichten wel doorgelezen maar vind niet wat ik zoek.
Ik heb een JVC digitale camera in handen gekregen welke eigendom is van een stichting waar ik in zit, hij wordt al jaren niet gebruikt omdat niemand weet wat we ermee moeten. filmen lukt, maar aansluiten op de computer niet, met usb herkent de computer hem niet (ook niet met programma's van jvc site) en hoe moet het anders?

Groetjes, Peter

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 22:40

Nik

je zet de camera ook aan als je hem aansluit?

Tevens kun je ook een handleiding downloaden, zoek even op de site van JVC met het typenummer :)

[ Voor 53% gewijzigd door Nik op 24-04-2006 20:41 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

Reptile209

- gers -

Heb je al eens op google of op de JVC site gezocht naar handleidingen of drivers? Jij hebt het modelnummer, wij niet ;)

Zo scherp als een voetbal!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Weet je zeker dat die camera niet aan de FIREWIRE moet? Zelfs als het een oudere cam is, kan ik mij niet voorstellen dat hij met USB werkt (firewire is bekender voor filmcamera's, USB is voor fotocamera's)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Lijkt mij ook sterk dat het via USB loopt.
Maar een andere vraag die bij mij opkomt, wie heeft in hemelsnaam bepaald dat ding aan te schaffen? Niemand kan er mee overweg :/

• Tijl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 16:05
Wij hebben thuis een Sony DCR-TRV22. Deze heeft een Firewire en een USB aansluiting. Voor de USB zijn extra drivers nodig, Firewire werkt direct. Ik geloof ook dat het capturen via de USB alleen met de Sony software kan, maar dat weet ik niet zeker, die USB kabel zit al tijden in de doos. Op de site van JVC zijn er drivers te downloaden. Moet je wel het typenummer van je camera weten, maar die staat er vast op.

[ Voor 19% gewijzigd door Tijl op 25-04-2006 00:58 ]

• joggie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2025

joggie

Wie niet gek is, is saai

Misschien heeft de camara een speciale instelling om USB te activeren. Aanzetten van de camera wil idd ook wel eens werken..

Joggie ;)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het kan ook zijn ( net als bij de panasonic van mij) dat de webcam functie werkt als je er USB in doet. Wij hebben apart een firewire kabel moeten kopen zodat we het beestje konden aansluiten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1