[RC5] Het flushen van afgelopen week

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Zoals iedereen wel opgemerkt zal hebben afgelopen week in de hitparades. Was het een hele mooie week kwa output. En natuurlijk word er voor enige uitleg gevraagd :)

Aan het eind van vorig jaar had ik een gesprek met wessie. We zijn toen op het idee gekomen om een grote flush te organiseren tussen BVD en NC. Het eerste idee was om een datum een super MF te gaan doen. Later ontstond het idee om er maar een hele week van te maken.

Om het gezelliger te maken hebben wij toen TCF, IR'cow en DB uitgenodigd om mee te gaan doen. En zo was alles geregeld. Omstreeks het einde van januari en het begin van februari hebben alle teams hun proxy's dichtgedaan en zijn begonnen met sparen.

Het doel was om twee maand lang te gaan sparen en dan één week lang te zorgen dat DPC op #1 stond, zoals het hoort. Dit is ons aardig gelukt moet ik zeggen.

Tijdens de periode van sparen viel dat natuurlijk erg op. Vooral omdat ook Team Newton aan het sparen was. Er waren vele commentaren dat wij het project lieten zakken. Dit was pertinent niet waar, we wilden het juist voor ons en anderen leuk maken.

Gelukkig is het niemand gelukt om helemaal uit te vogelen hoe het zat, al zat SandStar er aardig dichtbij. Wat bij zijn team wel anders was, mails sturen naar leden van andere teams met jullie idee.

Natuurlijk ging lang niet alles zoals gepland. We zouden 31 maart beginnen met flushen, maar omdat dat d.net zijn stats meerdere malen down waren is dat een lange tijd uitgesteld.

Door dat uitstellen is ook de Proxy van IR'cow vol geraakt en gaan flushen en door het niet goed overkomen van een uitstel tot flushen, is ook nog de 10k van DB verloren gegaan. Gelukkig is uiteindelijk alles nog goed gekomen, en hebben wij onze geplande 300k per dag gehaald. Met natuurlijk een knallend einde voor NC en BVD.

De afgelopen maanden hebben wij als teams erg veel plezier gehad. Om deze week aan DPC te geven, ter herinneren aan oude tijden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Het was een ouderwets weekje van lekker flushgeweld _/-\o_

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mini-stampede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167100

Ik vond het erg geslaagd, maar nu hopen dat er weer normaal geflush wordt?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
_/-\o_ Geef de koeien en hun baasjes maar wat extra voer, dat hebben ze verdiend met z'n allen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Was idd wel een leuk weekie zo. En zeker mooi als je dan ook die reacties van de russen leest :)

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:36

msentinelb

Arghhhhh!

Was idd een hele mooie week, vooral die reacties bij de russen waren erg leuk om te lezen.

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 19:09
Ach ja, het was weer eens leuk om het oude oer project van DPC te helpen met iets leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

:Y)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:41

mcB

Nice work heren/teams! _/-\o_
Een hele mooie flushweek :)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

was inderdaad erg leuk! wel flauw dat er bij niemand iets was los te peuteren en dat ik maanden heb moeten wachten voordat het flushgeweld kwam! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Leuk gedaan NC en BVD. Leuk dat Team Newton ook nog even in het verhaal meegenomen word :p Een tijdje geleden heb ik ook nog voorgesteld om te gaan megaflushen (giga). Toen vond niemand het een goed idee en zijn we gaan precisie flushen. Leuk dat het toch is uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Een knappe prestatie, maar toch ben ik van mening (als niet RC5-er :P) dat dit soort acties DPC meer KUNNEN beschadigen dan helpen. Tuurlijk heb je er als subteams veel plezier van, maar de motivatie bij de kleine cruncher zag je gewoon wegebben.

Maar dan is er de afweging tussen je eigen plezier en het grote goed van DPC. En eerlijk is eerlijk, ik zou ook voor het eerste kiezen.

Kudos voor het zo lang dicht kunnen houden van de proxies en monden ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
E-jey schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:45:
Leuk gedaan NC en BVD. Leuk dat Team Newton ook nog even in het verhaal meegenomen word :p Een tijdje geleden heb ik ook nog voorgesteld om te gaan megaflushen (giga). Toen vond niemand het een goed idee en zijn we gaan precisie flushen. Leuk dat het toch is uitgevoerd.
Sterker nog, we hadden de MF in eerste instantie zo geplanned, dat jullie een soort extra eigen dagje zouden hebben in de MF, ware het niet dat de statsbak van dnet roet in het eten gooide en onze MF's los kwamen te staan van die van jullie (ja, er was ook iemand die jullie MF wilde saboteren, ik noem geen namen :X :Y) )

@Mobster: iedereen kan zo de proxystats van NC en BVD vinden en daarop zien dat er per dag meer dan 10k RC5 binnenkomt, dus dat wij aan het sparen waren, was door iedereen makkelijk zichtbaar. Ook is er af en toe expres wat geprikt in de RC5 DPCH om aan te geven dat het een spaaraktie was en geen stop.

Ook de opmerkingen in 1 van de DPCH's over het platleggen van statsbakken bij zo een enorme flush e.d. is meegenomen, door er een flushweek van te maken ipv op 1 dag alles dumpen was ook daar geen risico of probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:38:
[...]
Sterker nog, we hadden de MF in eerste instantie zo geplanned, dat jullie een soort extra eigen dagje zouden hebben in de MF, ware het niet dat de statsbak van dnet roet in het eten gooide en onze MF's los kwamen te staan van die van jullie (ja, er was ook iemand die jullie MF wilde saboteren, ik noem geen namen :X :Y)
Whaat!?!?! Gokje: iischots? Volgende keer gaan we het toch maar wat beter plannen :P (lees: db met mail adressen controleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:02
Toch mooie flushes hoor!!! _/-\o_
Respect! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58821

:Y) sjah reete kewl toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Gigaflush voor de win! :>

Heerlijk dit soort initiatieven! Gefeliciteerd met deze mooi actie! _/-\o_

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

We want more, We want more, We want more :)

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
E-jey schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:50:
[...]

Whaat!?!?! Gokje: iischots? Volgende keer gaan we het toch maar wat beter plannen :P (lees: db met mail adressen controleren)
Jij mag niet meer gokken.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

Leuk. Je moet wat verzinnen om het een aangenaam pozen te maken in de stats. Als iedereen altijd hetzelfde zou doen wordt het wel heel voorspelbaar. Respect dat jullie het zo lang hebben kunnen stil houden. Dat is toch altijd het moeilijkste... _/-\o_

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

MetalfanBlackness schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:28:
We want more, We want more, We want more :)
:X
MrMaD1909 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:41:
Leuk. Je moet wat verzinnen om het een aangenaam pozen te maken in de stats. Als iedereen altijd hetzelfde zou doen wordt het wel heel voorspelbaar. Respect dat jullie het zo lang hebben kunnen stil houden. Dat is toch altijd het moeilijkste... _/-\o_
Ach... als je weet welke straffen er op staan om je mond voorbij te praten... dan wil je die wel dicht houden hoor :7
Pagina: 1