Toon posts:

[XP] probleem instal nokia pc suite 6.8, register prob?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had nokia pc suite 6.7 erop staan (XPSP2) en toen gaf hij aan dat er een update was en ik wilde updaten naar 6.8. hij pleurde automatisch 6.7 eraf en bij het installeren van 6.8 ging het fout. hij kon bepaalde .dll bestanden niet registreren.

nu heb ik nogmaals proberen 6.8 te installeren, maar zelfde resultaat.

idem geldt voor 6.7

als ik in register (regedit) zoek op nokia vind ik een aantal mapjes. maar als ik die en de sleutels wil verwijderen, zegt hij dat dat niet gaat.

ik kan deze waardes verwijderen met geredit32, mezelf machtigen en dan lukt het wel.

het zijn er alleen superrrrrrrrrrr veel. en dadelijk ligt het daar niet aan. kan ik niet op een of andere manier alles waar nokia, automatisch mezelf machtigen en vervolgens eruit gooien?

of iemand een andere oplossing?

• Arcesilaus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 10:38
Hetzelfde probleem had ik vandaag ook. Na enkele repair pogingen en handmatige registeratie acties heb ik uit pure ellende 6.7 er maar weer opgezet.
Na volledige verwijdering van 6.8 installeerde 6.7 wel prima - het leek mij dus alleen in de laatste versie te zitten.

[ Voor 29% gewijzigd door Arcesilaus op 24-04-2006 20:28 ]

Homo sum: humani nil a me alienum puto

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik weet niet beter dan dat ik met welke versie van Nokia PC suite dan ook alleen maar gelazer heb gehad, wat een verschrikkelijk brak kl*teprog is dat zeg. Heb 6.7 nu idd ook draaien, maar die laat ik dus mooi wel ff staan.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
en ik had dan weer geen centje pijn....
doet het uitstekend. 6.8
maar dat ik nou kan zeggen dat er iets is gewijzigd...
ik had dan hiervoor ook pas vorige week of pcsuite van de site van nokia gedownload.
misschien dat dat weer een latere 6.7 was dan die die jullie gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij dan die versie van 6.7 geven? kan hem niet vinden op de nokia site

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
ik heb hem nu nog op me desktop staan, 14 mb release 22 van 17 april, maar dat kan ook download datum zijn. nmaar was iig op 17 april de laatste versie beschikbaar

wat is je email? msn ?

Verwijderd

Topicstarter
engelbertus schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:21:
ik heb hem nu nog op me desktop staan, 14 mb release 22 van 17 april, maar dat kan ook download datum zijn. nmaar was iig op 17 april de laatste versie beschikbaar

wat is je email? msn ?
die versie heb ik ook, alleen dan in het engels al ergens vandaan getoverd, thnx anyway.

lukt nog steeds niet.

dus de resterende vraag hoe kan ik automatisch alle nokia waardes eruit gooien? Of automatisch mezelf volledig beheer toekennen?

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik zit nu dus ook met hetzelfde probleem als de TS, is er inmiddels al een oplossing voor het probleem, want ik heb 6.7 verwijderd en krijg net als de TS 6.8 niet geïnstalleerd. Nokia geeft uiteraard geen gehoor aan e-mails betreffende dit probleem.

Product: Nokia PC Suite -- Fout 1402. Kan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\Msxml2.DOMDocument.4.0\CLSID niet openen. Systeemfout 5. Controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel, of neem contact op met het ondersteuningspersoneel.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

[ Voor 43% gewijzigd door SierdW op 16-05-2006 10:26 ]

Pagina: 1