Ik had nokia pc suite 6.7 erop staan (XPSP2) en toen gaf hij aan dat er een update was en ik wilde updaten naar 6.8. hij pleurde automatisch 6.7 eraf en bij het installeren van 6.8 ging het fout. hij kon bepaalde .dll bestanden niet registreren.
nu heb ik nogmaals proberen 6.8 te installeren, maar zelfde resultaat.
idem geldt voor 6.7
als ik in register (regedit) zoek op nokia vind ik een aantal mapjes. maar als ik die en de sleutels wil verwijderen, zegt hij dat dat niet gaat.
ik kan deze waardes verwijderen met geredit32, mezelf machtigen en dan lukt het wel.
het zijn er alleen superrrrrrrrrrr veel. en dadelijk ligt het daar niet aan. kan ik niet op een of andere manier alles waar nokia, automatisch mezelf machtigen en vervolgens eruit gooien?
of iemand een andere oplossing?
nu heb ik nogmaals proberen 6.8 te installeren, maar zelfde resultaat.
idem geldt voor 6.7
als ik in register (regedit) zoek op nokia vind ik een aantal mapjes. maar als ik die en de sleutels wil verwijderen, zegt hij dat dat niet gaat.
ik kan deze waardes verwijderen met geredit32, mezelf machtigen en dan lukt het wel.
het zijn er alleen superrrrrrrrrrr veel. en dadelijk ligt het daar niet aan. kan ik niet op een of andere manier alles waar nokia, automatisch mezelf machtigen en vervolgens eruit gooien?
of iemand een andere oplossing?