Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
EHLO

Ik heb mij vandaag een nieuwe GSM aangeschaft, een Samsung SGH-X460, ter vervanging van mijn oude nokia GSM. Nu vertelde mij de verkoper hem de eerste keer 14 uur laten op te laden, maar volgens de handleiding duurt het maar iets meer dan 2 uur om hem op te laden. Ondertussen toont het display aan dat de batterij opgeladen is. Heeft dit te maken dat zelf wanneer het toestel meld dat de batterij opgeladen is, nog altijd stiekem een beetje aan het laden is? Of past men dit niet meer toe?

Zijn er anders nog richtlijnen om een zo lang mogelijke batterijlevensduur te garanderen?

Bedankt

Glenn

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:38
Ligt aan het type batterij maar maar als in de handleiding staat na 2 uur eraf halen kan dat wel ;).

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

In principe zou dit inderdaad in de handleiding vermeld moeten staan. Heb je al gezocht met behulp van Google en in het centrale topic van het toestel op GoT? Deze vraag had je namelijk ook daar gerust mogen stellen:

Het grote samsung X460 topic :)-> mooie gsm voor weinig geld

De verkoper kan zich uiteraard ook vergissen, deze werkte neem ik aan ook niet voor Samsung? Wellicht vind je het nog interessant om een kijkje te nemen op de volgende website:

www.batteryuniversity.com

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.