Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Klopt, maar helaas kunnen ze de skins wel helemaal zwart makenOp woensdag 24 januari 2001 21:45 schreef Timpie2000 het volgende:
Je kan geen doorzichtbare skins maken, dat zoe een beetje lame zijn he..
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
theoretisch kan je denk ik wel een skin doorzichtig maken.
kweenie hoe het met de textures voor een playermodel zit, maar voor word textures is er een masked en transparant setting, die alletwee iets wat zwart is doorzichtig maken.
Skins zitten ook gewoon in een utx bestand, en bij het importeren kan je de masking wel al opgeven, dus misschien kan het wel
lijkt me alleen dat ze daar wel wat tegen hebben gedaan, want het zou te makkelijk zijn.
kweenie hoe het met de textures voor een playermodel zit, maar voor word textures is er een masked en transparant setting, die alletwee iets wat zwart is doorzichtig maken.
Skins zitten ook gewoon in een utx bestand, en bij het importeren kan je de masking wel al opgeven, dus misschien kan het wel
lijkt me alleen dat ze daar wel wat tegen hebben gedaan, want het zou te makkelijk zijn.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin