Toon posts:

aopen ax3s pro boot niet

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net me pc schoon gemaakt cpu fan van het koelblok gehaald en het blok schoon gemaakt met een kwast terug gezet en toen de voeding schoongemaakt.

nu start ik hem op alles draait maar geen post er knippert wel een ledje rechtsonder op het moederbord en na ongeveer 10 seconde gaat de power led uit maar voor de rest niets het is een socket processor ik heb de cmos al gereset ook niets. Iemand die mij misschien kan helpen?

met vriendelijke groet,

Sander zuurbier

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat een hele hoop wat je kan proberen om je pc weer aan de praat te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
iig bedankt voor je reactie maar hier staat niet bij wat ik zocht iemand een oplossing?

cpu dood?
PilatuS schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:37:
In Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat een hele hoop wat je kan proberen om je pc weer aan de praat te krijgen.

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 17:45
Je CPU gaat niet zo snel dood als je even het koelblok er af haalt om het schoon te maken en daarna er weer op zet. Ik heb zelf vaker me koelblok eraf gehaald en er weer op gezet, en heb geen enkele keer de koelpasta vervangen, ik heb zelfs de CPU en heatsink niet schoon gemaakt, en nog doet alles het. Je CPU kan alleen dood zijn als je hem er met te grof geweld weer op gezet heb dat de core gecrushed is.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Thierry88 schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:53:
Je CPU gaat niet zo snel dood als je even het koelblok er af haalt om het schoon te maken en daarna er weer op zet. Ik heb zelf vaker me koelblok eraf gehaald en er weer op gezet, en heb geen enkele keer de koelpasta vervangen, ik heb zelfs de CPU en heatsink niet schoon gemaakt, en nog doet alles het. Je CPU kan alleen dood zijn als je hem er met te grof geweld weer op gezet heb dat de core gecrushed is.
Naja ik heb er dus eigenlijk helemaal niet aangezeten alleende fan er af gehaald :S

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 23:07 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:34:
iig bedankt voor je reactie maar hier staat niet bij wat ik zocht iemand een oplossing?

cpu dood?

[...]
Kom op zeg, dit is Gathering of Tweakers, niet bel-de-helpdesk-en-geef-me-een-kant-en-klare-voorgekauwde-oplossing :o

We verwachten op GoT dat je zelf de moeite doet voor je post en dat als je post je volledig bent in wat je gedaan hebt. De troubleshooter die niet is "wat je zocht" is een hulpmiddel daarbij.

Nog los daarvan, we hebben geen glazen bol - als je werkelijk niets over uitrusting van je systeem zegt (of zelfs *welk* LED er rechtsonder knippert) kunnen we ook niet gokken wat er aan de hand zou kunnen zijn :Z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.