Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Telfort heeft als verlengingstoestel o.a. de Samsung Z510 OB in de aanbieding.

Ik kan opvallen weinig over dit toestel terugvinden op het net en op GoT in het bijzonder.
Iemand al gebruikerservaringen met dit toestel?

Volgens mij zijn de enige "beperkingen" van dit toestel het feit dat de camera <2mp is en het geheugen weliswaar ruim boven de 100mb is, maar niet uitbreidbaar. Deze 2 gegevens zijn voor mij niet onoverkomelijk.

En verder? Hoe ligt hij in de hand? Hoe is de sms-ervaring met het toetsenbord?

-typo-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 16:18 ]

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Geen ervarig met het toestel maar mijn vriendin zit te dubben tussen deze Samsung Z510 of een V3I van Motorola. Ik denk dat qua specificaties de Z510 in het voordeel is. Aangezien ze een Samsung liefhebster is zal het die dan ook wel worden. Ik was ook wel verbaast dat er hier nog geen gebruikers info te vinden was, op zicht lijkt het mij ook een mooie telefoon.

Linkjes met info:

GSM Arena Review
GSM Arena Overzicht
Nieuwe Mobiel Overzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/samsung_z510.jpg

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Verwijderd

Topicstarter
nog wat info:
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=1&Id=2074

ik heb hem nog niet "live" gezien, en ook nog geen testuitkomsten, behalve gebruikersreviews gelezen.

en idd, ook hier is het vrij stil omtrent dit toestel.

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 23:18
Is er al iemand met ervaring met dit toestel?

Ik heb nu een nokia 7610 (koelkast) en wil voor mijn volgende abo een *klein* toestel zonder al die functies. Maar wel met een degelijke cam liefst met flitser. Dat is de enige functie naast bellen/smsen die ik regelmatig gebruik!

Vandaar dat ik mijn oog op dit toestel heb laten vallen. Alternatief de razor v3i.
Ik ben benieuwd naar vooral de irritaties die je hebt bij dit toestel.

Bij mijn 7610 zijn mijn irritaties het grote formaat, trage reactie op knoppen, lange laadtijd bij alles wat je doet. Deze irritatiepunten hoop ik niet terug te vinden in mijn volgende toestel.

Dat je het menu thema niet kan veranderen kan me bijv. weinig schelen. Reacties die ik op inet bij dit toestel vind zijn weinig technisch onderlegd. bv. "de batterij gaat maar 2 dagen mee!!!" Ja vind je het gek als je er de hele dag mee loopt te klooien. Geldt dan voor iedere telefoon. :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door JasperE op 12-05-2006 23:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem sinds 2 dagen:

eerste bevindingen in vergelijking met mijn ouwe moto v525:
-oogt vierkanter en groter in oppervlakte (is dat ook, maar niet zoveel als in eerste instantie lijkt, komt ook door massieve zwarte look & feel)
-de helft dunner (vooral uitgeklapt... ;) ), onvoorstelbaar
-scherm is zoooooooo mooi
-scherm is groot
-zwart en matte afwerking staan chique
-in voorzak spijkerbroek merk je niet dat je hem bij je hebt
-gesprekken komen zeer helder door
-speakerfunctie uitstekend
-voor camerawerk zijn er denk ik betere toestellen:
1.3 mp en geen flits (in menu's staat wel dat flits aan en uit kan, ik heb alleen nergens een flits kunnen vinden...)
voor huis thuis en keuken foto's prima, en stukken beter dan mijn oude vga camera
-kantelfunctie camera leuk gevonden
-laadtijd functies/menu's voor mij uitstekend, ook weer in vergelijking met v525
-meegeleverde software/bekabeling werkt zeer eenvoudig en intuitief
-toetsenaanslag is wennen tov oude toestel, maar dat was die ook tov eerdere 3310
-toetsenbord is groter, dus liggen sommige toetsen verder uitelkaar
-toestel voelt zeer stevig aan
-geen uitsteeksels/zachte knopjes die op afbreken staan
-140mb geheugen voor mij voldoende
-mp3 geluid prima voor een gsm
-uitgeklapt heb je idee dat je telefoon in handen hebt, de luidspreker bij je oor zit, en de microfoon bij je mond, zoals het "hoort

overall bevalt hij me uitstekend, heb nog lang niet alles uitgevogeld, maar dat komt nog wel.

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 23:18
Klinkt goed, ik hoor graag je mening over pakweg een week nogmaals. Als eventuele irritatiepunten naar voren zijn gekomen.

Als de sgh-x820 niet al aangekondigd zou zijn had ik hem waarschijnlijk al aangeschaft. De 820 heeft als voordeel de 2mp cam wat voor mij toch een enorm pluspunt is

[ Voor 21% gewijzigd door JasperE op 14-05-2006 20:00 ]

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Nieuwemobiel.nl heeft een uitgebreid testverslag met veel foro's online geplaatst. Het vier pagina's epistel is hier te vinden. Ik zal he t vanavond eens doornemen maar volgens mij is het wel een positief verhaal.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Pagina: 1