[win98] installeren van asus wireless usb adapter

Pagina: 1
Acties:

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 16:55

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Om de 1 of andere reden wil het niet lukken.
Ik blijf de bekende:

De NDIS.VXD, NTKERN.VXD-apparaatlaadprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden (code2)

error krijgen.
Wat ik al gedaan heb: Win98 opnieuw geinstalleerd, alles standaard, tijdens installatie geen errors.
Van asus site de driver downloaden, en deze installeren. Installatie verloopt vlekkeloos,
echter bij apparaatbeheer blijft deze error staan.

Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is?
Ik heb zelfs al een nieuwe ndis.vxd van het internet gedownload, en deze overgekopieerd, maar dat mocht ook niet baten. Kan ik gewoon 2 nieuwe vxd bestandjes kopieren? en zo ja, hoe gaat dat dan?

Ik heb al gezocht hier op tweakers, verschillende mensen hadden deze error, maar de werkende oplossing heb ik nog niet gevonden.

tjah..

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

W98 houdt niet zo van nieuwbakken USB hardware ;) probeer eens het onofficiele w98 service pack te installeren en dan opnieuw de installatie te doen, wellicht scheelt dat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb je Windows98SE ? Veel WLAN adapters vereisen minimaal 98SE, vraag me niet waarom.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Glashelder schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:56:
Heb je Windows98SE ? Veel WLAN adapters vereisen minimaal 98SE, vraag me niet waarom.
nope, gewoon windows 98.
Ik kwam het op veel resultaten bij google ook al tegen dat er 98SE werd aangeraden,
maar die heb ik niet in mijn bezit.

En winXP vind ik toch net iets te zwaar voor dat systeem.

tjah..

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Ik heb de computer in veilige modus opgestart. Alles van netwerk eraf gegooid (ook infrarood, en externe adapter). Toen meteen daarachter een windows-netwerken client geinstalleerd met tpc ip protocol.

Opnieuw opgestart, error tijdens opstarten
Opnieuw opgestart in veilige modus, wederom error.

Toen startte die helemaal niet meer op, 3x achter elkaar.
Nu start hij wel weer op, blauw scherm.

Weer opnieuw opgestart, wireless usb geval erin geplugd,
driver opnieuw geinstalleerd, en nu werkt het ineens wel?

Echt vreemd!

tjah..